Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: ingen varme i Mitsubishi Galant

ingen varme i Mitsubishi Galant 16 år 3 måneder siden #21054

• Billen
  • Billen's profilbillede
Nully skrev:
Tror det er din termostat prøv at tage den ud og kør uden en dag hvis så der er varme så er det termostaten der ikke åbner :D

Kan det ikke være at den står åben ??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ingen varme i Mitsubishi Galant 16 år 3 måneder siden #21055

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Tror også det er en åben termostat, for en lukket kan overvarme motoren, så køb en i god kvalitet og skift den :wink:
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

ingen varme i Mitsubishi Galant 16 år 3 måneder siden #21056

• 's profilbillede
Vi har i dag lige prøvet at skifte termostat samt at lade den stå og udlufte. (Der kom meget luft ud, specielt da vi samtidig prøvede at "pumpe" på slangerne ind til varmeapartet) Det har så også givet en del mere varme i kabinen så længe blæseren kun står på 1 og 2 og man holder med ca. 2000 rpm på motoren, men så snart jeg skruer den op på trin 3 og 4 bliver det næsten kold luft den blæser ind..

Kan der være mere luft i systemet og i så fald hvordan får jeg så det ud? Eller hvad er der dog galt med min dejlige bil?

ingen varme i Mitsubishi Galant 16 år 3 måneder siden #21057

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Carpman skrev:
Det kan være luft i systemet. Prøv at udlufte, ved at tage kølercap'en (på selv køleren) af og lad motoren stå og køre lidt, samt giv den gas engang imellem. Det kan godt svine lidt :? men så er man sikker på, at alt luften er ude. Stil kabine varmen på fuld varme imens. Husk at tjekke kølervæske standen og fyld op bagefter.

Gør som han skriver kan sagtens være luft og det kan tage lang tid før det er helt ude
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder