Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sportspotte med Oval afgang (ala kleemann) til Galant 98

Sportspotte med Oval afgang (ala kleemann) til Galant 98 16 år 4 måneder siden #3042

• Geospeeddk
  • Geospeeddk's profilbillede
Jeg skal have mig en sportspotte til min galant, men vil have en af de såkaldte ovale afgangsrør ala dem på tyskerne kleemann,men er det nogle fabrikatter i kan anbefale??

Havde tænkt på one2pipe men har fået et par kommentarer med på vejen at de ikke holder for godt??

De skulle helst være noget der er til at skrue lige på og ikke noget med at svejse det på, da jeg ikke har mulighed for det.

Min Galant er en 2.0 16v årg 98 136 hk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Sportspotte med Oval afgang (ala kleemann) til Galant 98 16 år 4 måneder siden #20873

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Geospeeddk skrev:
Jeg skal have mig en sportspotte til min galant, men vil have en af de såkaldte ovale afgangsrør ala dem på tyskerne kleemann,men er det nogle fabrikatter i kan anbefale??

Havde tænkt på one2pipe men har fået et par kommentarer med på vejen at de ikke holder for godt??

De skulle helst være noget der er til at skrue lige på og ikke noget med at svejse det på, da jeg ikke har mulighed for det.

Min Galant er en 2.0 16v årg 98 136 hk

Jeg har kun gode erfaringer med one2pipe har haft det på siden 1993 og har først for 3 år siden skiftet til en større one2pipe komplet syntes det holder godt og har den bedste lyd :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder