Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvor i h...... sidder kontakten til lyset i bagagerummet?

Hvor i h...... sidder kontakten til lyset i bagagerummet? 16 år 6 måneder siden #3023

• 's profilbillede
Hej

Ville lige skifte pære i lyset i bagagerummet på Galanten her til aften, men det var åbenbart ikke den der var problemet, så jeg begyndte at lede efter kontakten, men er åbenbart blind for jeg kan simpelthen ikke finde den.

Bilen er en Galant 2.0 HB fra 1991.

Nu vi er igang, er der nogle der kan anbefale en god værkstedsbog til sådan en fætter, så jeg ikke overbelaster forum'et med alle de her småting!

Stef
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Hvor i h...... sidder kontakten til lyset i bagagerummet 16 år 6 måneder siden #20779

• Billen
  • Billen's profilbillede
Stefware skrev:
Hej

Ville lige skifte pære i lyset i bagagerummet på Galanten her til aften, men det var åbenbart ikke den der var problemet, så jeg begyndte at lede efter kontakten, men er åbenbart blind for jeg kan simpelthen ikke finde den.

Bilen er en Galant 2.0 HB fra 1991.

Nu vi er igang, er der nogle der kan anbefale en god værkstedsbog til sådan en fætter, så jeg ikke overbelaster forum'et med alle de her småting!
Stef

Hvis du melder dig ind i klubben så finder du en masse brugbart i forumet guider :D

link til at indmelde dig, husk at læse det hele igennem
www.mitsubishi-klub.dk/?side=klubbens_profil&sub=nyt_medlem

Hvor i h...... sidder kontakten til lyset i bagagerummet? 16 år 6 måneder siden #20780

• 's profilbillede
Det kunne man jo, men en go håndbog er nu ikke at sige ski til!

Hvor i h...... sidder kontakten til lyset i bagagerummet? 16 år 6 måneder siden #20781

• Billen
  • Billen's profilbillede
der findes manualer og håndbøger i vores forum med navnet "Guider" men det kræver indmeldelse :wink:

hånd bog 16 år 6 måneder siden #20782

• 's profilbillede
du kunne jo købe Haynes Repair Manual det har jeg gjort den dur
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder