Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Skal man vælge det ene eller det andet

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20755

• 's profilbillede
Hvad er det for et ritual man skal udføre, for at fjernstart virker?

Gearsikring koster ikke alverden, og følger endda med i de lidt bedre alarmer.

er 25min ikke også rigeligt :P ?
Mener udover det også der er begrænsning på de fleste motorvarmere, fyret i vores firmabiler kører max 20-30min.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20756

• 's profilbillede
Hov - Diverse alarmer kan også fås med timer og temp-måler ( på 2vejs remote)

Ganske lir :)

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20757

• Billen
  • Billen's profilbillede
Anders_J skrev:
Hvad er det for et ritual man skal udføre, for at fjernstart virker?

Gearsikring koster ikke alverden, og følger endda med i de lidt bedre alarmer.

er 25min ikke også rigeligt :P ?
Mener udover det også der er begrænsning på de fleste motorvarmere, fyret i vores firmabiler kører max 20-30min.

Jeres firmabil kan indstilles sådan at fyret kan køre i op til 60 minutter, det er bare at ændre den forudvalgte tid i timeruret

Nu ligger landet sådan at jeg har 3 pedaler i min bil:Gas, bremse OG kobling :lol:

anvisning til en lea 821 alarm
23. Fjernbetjent start af motor på biler med manuel gear/automat gear
(a)、Automatgear biler : Bilen forlades med gearvælgerne i “N” og håndbremsen trukket.
(b)、Manuelgear biler :
(1)、Mens motoren kører, og alle døre er lukket trækkes håndbremsen.
(2)、Tryk og slip[ ]på håndsenderen, og udfør punkt (3) og (4) inden for 30 sek..
(3)、Slå tændingen fra (motoren fortsætter nu med at køre)
(4)、Åbn førerdøren, stig ud og luk døren (Nu standser motoren automatisk). Efter ca. 5 sek. Slår alarmen til, og
låser dørene.
Bemærk:Denne procedure skal af sikkerhedshensyn udføres hver gang bilen forlades, hvis man ønsker at kunne
fjernstarte.

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20758

• 's profilbillede
haha ok, det er jo sådan noget valet-fis - Det er vist bare dem der er mærkelige ...

håndbremsen er bare en stel der skal til, men det er nu en god ide at smide den på håndbremsen. Så den er trukket.

En gearsikring, så er du kørende - Den afholder alarmen fra at fjern-starte bilen, hvis den er i gear.

iflg. mig skal du ikke gøre andet end evt at trække håndbremsen ..

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20759

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
nu har jeg jo selv monteret alarm i min colt med fjernstart, har dog ikke gearsikring i min endnu :P men har for lang tid siden gjort det til vane at stille bilen i frigear og trække håndbremsen.

men mit virker osse ret simpelt, den har så 2 muligheder ved fjernstart nemlig om den skal køre 12 min eller 25 min.

Det eneste jeg skal gøre for at den virker er at håndbremsen skal være trukket og så selvfølgelig skal bilen stå i frigear, og så er det ellers bare at hoppe ud af bilen låse den. Så kan man lige starte den 30min før man skal ud til den og så er den dejlig var og ingen brug for at skulle skrabe is af.. det er bare for lækkert :P

Skal man vælge det ene eller det andet 16 år 6 måneder siden #20760

• Billen
  • Billen's profilbillede
eXn skrev:
nu har jeg jo selv monteret alarm i min colt med fjernstart, har dog ikke gearsikring i min endnu :P men har for lang tid siden gjort det til vane at stille bilen i frigear og trække håndbremsen.

men mit virker osse ret simpelt, den har så 2 muligheder ved fjernstart nemlig om den skal køre 12 min eller 25 min.

Det eneste jeg skal gøre for at den virker er at håndbremsen skal være trukket og så selvfølgelig skal bilen stå i frigear, og så er det ellers bare at hoppe ud af bilen låse den. Så kan man lige starte den 30min før man skal ud til den og så er den dejlig var og ingen brug for at skulle skrabe is af.. det er bare for lækkert :P

er det så en viper alarm du har monteret eller hvordan med det ??

Gearsikring, hvordan virker den/det på manualgear ???
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder