Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri?

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #2972

• 's profilbillede
Mine pærer i nærlyset går ofte, bruger Osram's de nyeste, mener de hedder nightbreaker..

I min instrukssionsbog står der at min bil skal have et autobatteri på mellem 48 & 52 Ah, jeg monterede et nyt batteri på 60 Ah i sommers, kan det være der problemet ligger??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #20544

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Nej, giver stadig den samme strøm, nok nærmere generatoren der lader mere end 14,4 volt.
Mvh. Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #20545

• 's profilbillede
Tak, men kan det mon ellers skade noget at den har 60 Ah batteri i stedet for de 52 Ah...?

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #20546

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Synes jeg læste et sted på bilgalleriet, at nightbreaker pærene sprænger ofte. Prøv at sætte normale pære i og se om der er noget om problemet.
Ah er bare en betegnelse på hvormeget strøm batteriet kan levere, så det har intet med det at gøre.

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #20547

• Billen
  • Billen's profilbillede
Carpman skrev:
Synes jeg læste et sted på bilgalleriet, at nightbreaker pærene sprænger ofte. Prøv at sætte normale pære i og se om der er noget om problemet.
Ah er bare en betegnelse på hvormeget strøm batteriet kan levere, så det har intet med det at gøre.

Lidt flueknepperi :wink:
Ah = hvor mange timer at der kan leveres strøm til en forbruger på 1 ampere :idea:

Hvad er det for en bil???

Jeg kører selv med philips ultra hvidt lys pære i begge mine biler, erhvervsbilen har kørt omkring 50.000 kilometer uden og sprænge pære, mine pos lys i samme serie har i min gamle erhvervsbil kørt i 1,5 år uden at springe den kører 8-10 timer om dagen, så det er kvalitet de pære.

pærer går ofte, har jeg monteret et for kraftigt batteri? 16 år 6 måneder siden #20548

• 's profilbillede
Jeg kører en dejlig Sigma 3,0 V6 aut :D
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder