Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer Benzinpumpe og stepmotor

Lancer Benzinpumpe og stepmotor 16 år 6 måneder siden #2971

• 's profilbillede
Hej i hytten.

min Lancer 1.5 fra 92, har nogle benzinpumpe relaterede problemer, vil jeg tro.

bilen kan have problemer med at starte og kan finde på at gå ud, under kørsel. har altid kunne få gang i den igen, ved at give den en lille pause, eller trykke lidt på speederen mens jeg tænder. det kan dog godt tage et par forsøg, hvor den hurtigt går ud, før den er på toppen igen. der kan gå lang tid mellem dette sker (vi snakke måndere). igår var den ekstra slem og der måtte 5 forsøg til at få den igang, her kunne jeg høre pumpen summe lidt, efterfuldt af et klik. så måske noget med relæet ?? min far siger, at jeg skal finde relæetdet og give det en omgang kontaktsprey. synes bare det er lidt mærkeliget, at det er et relæ, når det hjælper at give den gas under tænding ?? eller hvad?

mit andet problem er med stepmotoren, jeg har lige skiftet med et fra huggeren. den virker dog ikke, tror jeg. skal man lave et reset før den virker/stopper med at lyse check engine ? jeg har prøvet at tage minus polen af i 30 min efterfuldt af 30 mins tomgang, dog uden resultat.

håber nogen kan hjælpe..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder