Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Viskerblade , hvilke er bedst ?

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20352

• 's profilbillede
Anders_J skrev:
Yep, thansen.dk/products.asp?c=2129631484&n=-2027202645
dem i bunden, valeo silencio X eller noget lign ...

Sådan nogen flex-nogen, der bare klamrer sig til ruden, så de ikke piver .. Har kun hørt godt om dem, jeg skal ud og prøve dem, det er sikkert.

Jeg har idag været inde hos thansen for at få de viskerblade i forslår og jeg kan godt forstå jeres forslag men DE FÅS IKKE TIL MIN BIL :x så kom frisk med andre alternativer eks. Bosch twin(et eller andet) jeg kørte med nogle der hed Champion engang, de var super fede og det kan være det bliver dem igen men vil gerne høre om i kan anbefale noget andet :)
Dem jeg fik i thansen ( som ikke er pakket ud endu ) hedder Valeo V48 og koste det samme som nogle standard viskere .
Nully køre med nogle der hedder " Isosta " eller sådan noget , hvorfor er de ikke blevet nævnt ??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20353

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
KARLA skrev:
Anders_J skrev:
Yep, thansen.dk/products.asp?c=2129631484&n=-2027202645
dem i bunden, valeo silencio X eller noget lign ...

Sådan nogen flex-nogen, der bare klamrer sig til ruden, så de ikke piver .. Har kun hørt godt om dem, jeg skal ud og prøve dem, det er sikkert.

Jeg har idag været inde hos thansen for at få de viskerblade i forslår og jeg kan godt forstå jeres forslag men DE FÅS IKKE TIL MIN BIL :x så kom frisk med andre alternativer eks. Bosch twin(et eller andet) jeg kørte med nogle der hed Champion engang, de var super fede og det kan være det bliver dem igen men vil gerne høre om i kan anbefale noget andet :)
Dem jeg fik i thansen ( som ikke er pakket ud endu ) hedder Valeo V48 og koste det samme som nogle standard viskere .
Nully køre med nogle der hedder " Isosta " eller sådan noget , hvorfor er de ikke blevet nævnt ??

Mine Isosta er 5 år gamle og aner ikke om de stadig kan købes og hvor henne :cry:

kan ikke forstå du ikke kan få dem hos Høyer du skal bare have et sæt i den rigtige længde behøver ikke være til en colt :shock: :shock: :shock:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20354

• 's profilbillede
....5 år :nogo: sjusk eller god kvalitet :P
Jamen, jeg køre gladligt ud til Høyer autodele , ikke thansen ( jo,for at aflevere :? ) imorgen og beder om et sæt "af de flexible " 480 millimeters...

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20355

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
man kan da købe Isotta viskerblade ved Astina.dk mener osse de har dem i autofix og bilexperten.

www.astina.dk/index.php?cPath=770_846_403

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20356

• 's profilbillede
Ok så var jeg først i thansen og retunere viskerbladene derefter ud til Høyer for at finde ud af at de ikke havde "de flexible" i den størrelse ( 480mm de hedder VM256 ).
Jeg ringede og kørte derefter til Bilexperten i Roskilde da de mente at de havde nogen der passede dog af et andet mærke de hedder TRICO NEOFORM beam blade , de havde dog kun til passagersiden pris 179kr og ville få til føresiden (pris 209kr.) på fredag. Det viser sig nu at den heller ikke passer idet viskerarmen har en lille bøjning som ikke passer til viskerlåsen :(
Jeg opgiver ikke men er usikker på om jeg overhovede kan få flexible viskerblade til lige min model(er den så usædvanlig ??)

Viskerblade , hvilke er bedst ? 16 år 7 måneder siden #20357

• 's profilbillede
Nu ved jeg ikke, da jeg ikke har prøvet - men thansen/høyer har adapter til mitusbishi til de viskere .....
Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder