Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt???????

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #2917

• Geospeeddk
  • Geospeeddk's profilbillede
Er der nogen der ved hvor disse kontakt pærer kan skaffes??

Det er den lille blå ved siden af kontakten, det er en pære der sidder i alle mine kontakter og skal bruge en 10 stykker da alle efterhånen er gået.

Kan nogen hjælpe, evt med et vare nr og hvor de skal skaffes, hvis da nogen ikke ligger inde med dem

/Geir
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #20238

• Billen
  • Billen's profilbillede
super dårligt billede :lol:

Er det ikke en gummihætte der er rullet over pæreren??

Havede for en del år siden samme problem med en bil radio, her var det små glaspære med en gummitut på, pærene købte jeg hos brincks elektronik www.brinck.dk/

ellers skal du have fat i mitsubishi :?

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #20239

• Geospeeddk
  • Geospeeddk's profilbillede
undskyld for den dårlige billed kvalitet, taget med mobiltlf.

Jo det er en blå hætte, det er standart for at give et hvidt lys i kontakterne, og det er nemlig os meget små glaspærer med den blå hætte på.

Okay jeg vil prøve at tage fat i dem, for lige at høre om det er noget de har,

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #20240

• Danni
  • Danni's profilbillede
JA,kvaliteten på billedet er ikke så godt...

Men er pæreren ikke til at hive ud af fatningen??

Hvis den er det, så vil jeg tro at det er små 1,2 w pærer, dem kan du bla også købe hos Høyer/THansen.

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #20241

• Billen
  • Billen's profilbillede
Danni skrev:
JA,kvaliteten på billedet er ikke så godt...

Men er pæreren ikke til at hive ud af fatningen??

Hvis den er det, så vil jeg tro at det er små 1,2 w pærer, dem kan du bla også købe hos Høyer/THansen.

Du husker godt for mig :lol: det var nemmerlig 1,2 W pærer som jeg fik til min radio :thumbup:

Pærer til kontakter - er det løsdele eller ny kontakt??????? 16 år 8 måneder siden #20242

• 's profilbillede
nej pæren kan nemlig ikke pilles ud, det er en meget lille pære der sidder i noget gummi, men har snakket med mitsubishi Slagelse (P.M. Olsen) og de har de pærer, dog som bestilingsvarer, det er til alle knapper i Mitsubishi Galant 97-04 og sikkert også til årgangen tidligere.

De har vare nr: MR270563 og koster 25 kr + moms stk!!!!

Det er mange penge når stort ser alle pærer er gået :( :(

Har bestilt 3mm røde dioder istedet og har fået 10 dioder for 100 kr, som bare kan sættes på bilens 12 v system (integreret modstand) og så laver jeg dem selv..hvis jeg kan :? :?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder