Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Fjernbetjening...

Fjernbetjening... 16 år 8 måneder siden #2898

• Billen
  • Billen's profilbillede
Vores fine nye Galant har fået slettet sin fjernbetjening og mitsubishi vil ikke fortælle hvordan man koder den ind i bilen igen. - Men de vil meget gerne tage den ind på værkstedet og gøre det :?

Så er der en som har fidusen til selv at kode den ind ??

Galant 2,5 V6 24 Ventiler fra 1997 8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fjernbetjening... 16 år 8 måneder siden #20148

• 's profilbillede
du kan prøve at ringe til mitsu billund, har ikke oplevet at de ikke vil hjælpe med oplysninger. dog skal du være forberet på at det godt kan være besværligt at koede nøgle ind, først skal du jo have koedet startspære ind, og derefter betjening til clås, sådan skal det ihverfald gøres på de fleste toyotaer inde på arb, og vil tro at deres systemer ligner hinanden en del. dog fik jeg afvide engang hos mitsu at man skal have alle nøgler med når man koeder nøgler ind, for ellers bliver de nøgler man ikke koeder ind smidt ud af systemet, men skal ikke kunne sige om det gælder din bil..

Fjernbetjening... 16 år 8 måneder siden #20149

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Pinky skrev:
dog fik jeg afvide engang hos mitsu at man skal have alle nøgler med når man koeder nøgler ind, for ellers bliver de nøgler man ikke koeder ind smidt ud af systemet, men skal ikke kunne sige om det gælder din bil..

Ved at fx ved mercedes skal man have i det mindste 1 af nøglerne med for at kan få kodet de andre ind, men alle de eksisterende nøgler bliver ikke smidt ud. Så der er åbenbart noget forskel på hvordan de forskellige bilforhandlere gør det.

Fjernbetjening... 16 år 8 måneder siden #20150

• Billen
  • Billen's profilbillede
på min gamle ford transit mener den gik fra 2000 - 2006, der kunne man selv kode nye døgler ind og samtidig slette dem man ikke havede mere, men det kræver at man har 2 nøgler der virker i bilen...... Da jeg købte en ekstra nøgle til forden ville den ikke rigtigt i dørlåsen så ham reservedelsmanden som skar nøglen var lige ude og prøve den nye nøgle i døren, men desværre også i tændingslåsen, det kostede lige 20 minutters sodavand hos ford fordi systemet låser hvis den ikke kender nøglen og annullerer først låsen efter ca 20 minutter :thumbsup:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder