Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lancer sætter ud

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #2884

• 's profilbillede
Hej i hulen.

Jeg har en Lancer 1.5 fra 92, den har inden for de sidste 3. uger haft problemer med at holde motoren igang/starte ca. 4 gange. Hver gang er det gået over, inden vi rigtigt har kunne fejl finde den. motoren stopper simpelthen, uden hoppen eller hakken. når den ikke vil starte har "starter motoren" gået fint, bare uden reaktion fra motoren. når vi så har fundet værktøjet frem og skal til at pille, så virker den ??? virkeligt mystisk!

hvad tror i ? benzinpumpe (har lige skiftet filter) eller noget med tændingen ? hader periodiske fejl! :cry:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #20028

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
kan du hører at den klikke et eller andet sted under hanskerummet?

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #20029

• 's profilbillede
Det har jeg ikke prøvet. Så er det styrebox vi snakker ?

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #20030

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Kunne det måske godt være. Men hvis det er styreboks så kan man "som regel" hører hovedrelæet inde under hanskerummet der står og klikker.

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #20031

• 's profilbillede
lige et urelateret spørgsmål, jeg har skiftet stepmotor. jeg har så problemer med at resette bilen. skal den være kold, når jeg gør det ? det jeg har gjort er at tage minus polen af i 15min og så tomgang i 15min, det har dog ikke gjort noget ved, at den tager alt for få omdrininger når dener kold. den viser også "check engine" permanent, det var kun periodevis den gjore det før jeg skiftede.

Lancer sætter ud 16 år 8 måneder siden #20032

• Billen
  • Billen's profilbillede
Kn0s skrev:
lige et urelateret spørgsmål, jeg har skiftet stepmotor. jeg har så problemer med at resette bilen. skal den være kold, når jeg gør det ? det jeg har gjort er at tage minus polen af i 15min og så tomgang i 15min, det har dog ikke gjort noget ved, at den tager alt for få omdrininger når dener kold. den viser også "check engine" permanent, det var kun periodevis den gjore det før jeg skiftede.

plejer at gøre det med kold motor

så vidt jeg husker skal den stå i 20 - 25 minutter UDEN du på noget tidspunkt har rørt speederen, heller ikke ved start af motoren.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder