Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: intern speedometer/gps speedometer

intern speedometer/gps speedometer 16 år 9 måneder siden #19732

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
et sjovt lille sidespring, min sted far har opseveret at køre han i røven af en mindre bil ( han køre bmw 735i, en rimelig stor slæde) med samme hastighed, og de pasere en fartmåler med tavle, viser den generalt mindre ved hans store bil end ved den lille bil!!! :S
hved ikke om det har noget på sig eller ej, men det er da noget man lige tænker over syntes jeg
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

intern speedometer/gps speedometer 16 år 9 måneder siden #19733

• Billen
  • Billen's profilbillede
Sigmac skrev:
et sjovt lille sidespring, min sted far har opseveret at køre han i røven af en mindre bil ( han køre bmw 735i, en rimelig stor slæde) med samme hastighed, og de pasere en fartmåler med tavle, viser den generalt mindre ved hans store bil end ved den lille bil!!! :S
hved ikke om det har noget på sig eller ej, men det er da noget man lige tænker over syntes jeg

Godt man kører i meget stor bil så 3,4 m høj, 6,5 m lang, og 2,3 m bred..... mon det så har samme effekt på deres lasermålere 8)

intern speedometer/gps speedometer 16 år 9 måneder siden #19734

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
mit speedo i min seat passer da helt af h...... til det viser 7 kmt for lidt og der er std. alt sammen på bilen !!

intern speedometer/gps speedometer 16 år 9 måneder siden #19735

• Billen
  • Billen's profilbillede
prøv at få værkstedet til at smide deres tester på, det kan være at de kan rette fejlen med den.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder