Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: hjælp til turbo montering

hjælp til turbo montering 16 år 9 måneder siden #2831

• 's profilbillede

hej jeg søger en som ved hva han/hun har med og gøre for har en colt 1.6 glxi fra 95 som jeg har et turbokit liggende til men ku godt bruge noget hjælp til det tekniske og hva jeg evt skal skaffe for at ku montere det bor ved fredericia hvis der er en kyndig der bor i området i kan evt ringe til mig på 28128469 på forhånd tak
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hjælp til turbo montering 16 år 9 måneder siden #19698

• 's profilbillede
er det et komplet kit du har altså med alt, stører benzin dyser, anden motor styring, kompression sænkningssæt, sandwich element til ekstra oli udtag, til turbo og eventuel oliekøler.. det jeg vil frem til er at bare fordi man har turbomanifold og turbo, så har man altså langt fra det hele.. det bare så du er klar over det :P

hjælp til turbo montering 16 år 9 måneder siden #19699

• 's profilbillede
har manifold turbo og en del andre pakninger og intercooler er der for jeg leder efter hjælp fra en som måske bor i nærheden af fredericia har nemlig aldrig selv prøvet og montere turbo før ved ik om det besvare det pinky skrev

hjælp til turbo montering 16 år 9 måneder siden #19700

• 's profilbillede
Pinky skrev:
er det et komplet kit du har altså med alt, stører benzin dyser, anden motor styring, kompression sænkningssæt, sandwich element til ekstra oli udtag, til turbo og eventuel oliekøler.. det jeg vil frem til er at bare fordi man har turbomanifold og turbo, så har man altså langt fra det hele.. det bare så du er klar over det :P
jeg ved at der skal skaffes lidt flere ting :har regnet med at sku finde en ståltoppakning,en anden benzinpumpe,benzinregulater,måske en motorstyring men ved ik hva der mangler og hva der ellers skal bruges og hvor jeg finder de ting jeg skal bruge og hvilke dele jeg skal købe hvor og hvilke mærker

hjælp til turbo montering 16 år 9 måneder siden #19701

• 's profilbillede
Hvad med at snakke evt med et firma der kan hjælpe dig med hvad du skal have?? Nu er det bare et eksempel, men ex www.turbodk.dk, de kan måske hjælpe med de ting du mangler eller forklare dig hvad du skal have og lede efter.. Det er en mulighed..

Held og lykke med projektet :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder