Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: flere heste i vognen

flere heste i vognen 16 år 9 måneder siden #2819

• 's profilbillede
Hej
ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at få flere heste ud af min 2.0 v6 24 v....???
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

flere heste i vognen 16 år 9 måneder siden #19648

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Før vi kan hjælpe dig er der lige nogen spørgsmål vi lige skal have svar på:

1. Hvor mange heste har du i bilen lige pt.?
2. Hvor mange heste vil du gerne have ud af den?
3. Hvordan er de heste kommet ind i den?
4. Har du konsulteret en dyrelæge eller rideskole?
5. Har du indrykket en privat kontakt annonce i lokal avisen, nogen må vel savne de heste!

Jeg er dog lidt i tvivl om det er de rigtige spørgsmål jeg stiller, da dit indlæg er lidt tvetydigt. Din titel læser jeg som at du gerne vil have flere heste i bilen, og selve indlæget virker som om du vil have dem ud af den.

Hvis det er fordi du gerne vil have heste i bilen, så skal du overse ovenstående spørgsmål og i stedet svare på følgende spørgsmål før vi kan hjælpe dig yderligere.

2. Hvor mange heste vil du gerne have i den?
3. Hvordan er de nuværende heste kommet ind i den, kan vi bruge samme indgang. Og er der mulighed for at bruge bagklappen?
4. Har du konsulteret en din praktiserende læge og/eller en psykolog?
5. Har du indrykket en privat kontakt annonce i lokal avisen, hvor du søger ligesindede med samme fetish for heste?

Ser frem til at kunne hjælpe dig yderligere :)

flere heste 16 år 9 måneder siden #19649

• 's profilbillede
så må jeg skære det ud i pap...

men kan man komme andre dyser i eller chippe den og hvad kan man muligvis få ud af det...?

den har 150 nu...

flere heste i vognen 16 år 9 måneder siden #19650

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Phliplip skrev:
Før vi kan hjælpe dig er der lige nogen spørgsmål vi lige skal have svar på:

2. Hvor mange heste vil du gerne have ud af den?
3. Hvordan er de heste kommet ind i den?
4. Har du konsulteret en dyrelæge eller rideskole?
5. Har du indrykket en privat kontakt annonce i lokal avisen, nogen må vel savne de heste!

Jeg er dog lidt i tvivl om det er de rigtige spørgsmål jeg stiller, da dit indlæg er lidt tvetydigt. Din titel læser jeg som at du gerne vil have flere heste i bilen, og selve indlæget virker som om du vil have dem ud af den.

Hvis det er fordi du gerne vil have heste i bilen, så skal du overse ovenstående spørgsmål og i stedet svare på følgende spørgsmål før vi kan hjælpe dig yderligere.

2. Hvor mange heste vil du gerne have i den?
3. Hvordan er de nuværende heste kommet ind i den, kan vi bruge samme indgang. Og er der mulighed for at bruge bagklappen?
4. Har du konsulteret en din praktiserende læge og/eller en psykolog?
5. Har du indrykket en privat kontakt annonce i lokal avisen, hvor du søger ligesindede med samme fetish for heste?

Ser frem til at kunne hjælpe dig yderligere :)
Phliplip den er sku god :D :lol:
Svar til brian kn filter,turbo,knaster, kommer lidt an på hvor meget du vil ud med og hvad du vil opnå af hk

flere heste 16 år 9 måneder siden #19651

• 's profilbillede
bare noget flere

flere heste i vognen 16 år 9 måneder siden #19652

• 's profilbillede
jeg vil mene at du ikke behøver stører dyser for at chippe den, ved en chip får du måske 10 - 15 hk mere hvis du er heldig, til gengæld for du bedre speederrespons, og en mere jævn træk kraft også i lave omdrejninger.. hvis du vil have mere ud af den vil jeg mener at du skal over i noget turbo, eller kompressor, da NA tuning er noget dyrer, hvis man kigger på hvad hver enkelt ekstra hk koster..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder