Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: gear olie påfyldnig hvor? Carisma

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #2815

• 's profilbillede
hey jeg har besluttet mig til at skifte min gearolie selv men hvordan gøre jeg? :lol: ...... hvor på fylder man og hvor tømmer man olie?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #19619

• 's profilbillede
det kan være det hjælper hvis jeg skriver hvilke bil det er bilen er en Mitsubishi carisma 1,8 GLX 1997

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #19620

• 's profilbillede
er der slet ikke nogen som kan svare på det?

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #19621

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Har godt nok aldrig leget med Carisma'er, men det skulle gerne være rimelig simpelt. Der burde være en rimelig stor bolt (17 eller større) i bunden af gearkassen til at tappe af - Sidder sjovt nok på det laveste sted på gearkassen, så man kan få det hele af... -Eller det burde den i hvert fald.

Så skulle der gerne være en til påfyldning - enten ovenpå eller på siden - ligeledes en stor bolt.

Prøv at kigge lidt rundt på gearkassen, de plejer at være til at finde...

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #19622

• 's profilbillede
det er ikke ualmindeligt at, det er størelse 24 på både aftapningsprob, og påfyldningprob.. aftapning sidder somregl på bunden, af differrentialet ( den del af gearkassen der sidder længst tilbage ind mod kabinen) påfyldning sidder som regl på siden af gearkassen, den side der vender frem af, eller den side der vender ud mod, venstre forhjul..

gear olie påfyldnig hvor? Carisma 16 år 9 måneder siden #19623

• 's profilbillede
tak for svarene. er lidt i tvivl nu så jeg oploader billeder af min gearkasse med de møtrikker jeg fandt... den ene er bare af plastik... fandt 2 andre men de er ikke størelse 24... håber jeg kan få hurtig svar da det haster lidt :D
Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder