Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: DEFA ALARM

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19566

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hmm mon ikke du bare har fået slået alarmen HELT fra ? :P Men hvis du kan komme til alarmen så prøv og tag stikket ud med 3 ben som sidder i P1 (se monteringsvejledning side 8) og luser hvid/grøn ledning med rød/sort ledning.. så skulle den gerne kunne starte :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19567

• Billen
  • Billen's profilbillede
der er ingen problemer med at starte bilen, det er det som jeg finder lidt mærkeligt.....

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19568

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Ok hehe, jamen så ved jeg desværre ikke lige hvad vi ellers lige kan prøve..

Men alarmen virker overhoved ikke? heller ikke hvis du prøver at låse bilen og låse den op igen? Men som jeg sagde tidligere så syns jeg ikke denne alamr er særlig genial :p

Men prøv og pil strømmen fra til alarmen og sæt den til igen hvis det andet der ikke virker, og hvis der heller ikke sker noget der så er der måske en ledning som ikke sidder så godt eller så er der gået en sikring..

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19569

• Billen
  • Billen's profilbillede
jeg må lige prøve at kikke på det igen...

Meen tror lige jeg venter til efter jeg har været til syn med den idag, det skal sq lige passe at den :fuk: det hele op så den hverken vil starte eller nogen når man er på vej derover til synshallen :bat:

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19570

• Billen
  • Billen's profilbillede
Har fået et link fra en på www.ford-klub-danmark.dk som er lige i øjet, også noget du måske kan bruge eXn, jeg tror at jeg har fået lavet en midertidlig afbrydelse af alarmen som bruges når bilen skal på f.eks. værksted.

men her er linket, www.defa.com/uig_a.php3?lang=1&ndid=6 og den står under "Andre"

DEFA ALARM 16 år 10 måneder siden #19571

• Billen
  • Billen's profilbillede
Nu virker den igen helt af sig selv :?
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder