Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Outlander 2.0 4WD - problemer med bremseskiver?

Outlander 2.0 4WD - problemer med bremseskiver? 10 år 5 måneder siden #27894

  • Bo.
  • Bo.'s profilbillede
Hej.
Jeg påtænker at købe en Outlander 2.0 4wd benzin, der har kørt 80.000 fra april 2006. Jeg har bare hørt, at der er et problem med bremseskiverne foran! De skulle blive slidt skæve efter 20 - 30.000 km! Er der nogen, der kan be/afkræfte dette?
Forhandleren vil klargøre den ( Inc bremser ) og sætte 4 nye helårsdæk på. Pris 72.000 kr, lyder det som en ok pris? Hvad med tandremmen, efter hvor mange kørte km skal den skiftes og hvad koster det?
Håber der er nogen, der kan hjælpe.
Pft.
Bo
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Outlander 2.0 4WD - problemer med bremseskiver? 10 år 5 måneder siden #27895

Hej bo, Jeg har ikke den store viden om outlander men bremseskiver der bliver skæve efter så få km syntes jeg ikke de omtalte ,men det er måske lidt med bruget at gøre . hvis bilen er passet med service el.de store service så bør tandremmen være iorden ellers så må forhandleren jo skifte den så der er 100% styr på det , omkring prisen er den jo lidt svær for hvordan ser bilen ud ? er den passet med alt? så det vil være et vuderings spørgsmål .

Held og lykke med købet og så håber vi ser dig med en fin outlander her i klubben ;) . Mvh Torben
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder