Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Kobling på carisma 1996 GLSI

Kobling på carisma 1996 GLSI 10 år 6 måneder siden #27841

  • DHS
  • DHS's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 1
Hey alle

jeg købte en dejlig carisma 1800 GLSI fra 1996, det er den første japaner jeg har haft.

har altid kørt VW men ville prøve nyt, så min kone og jeg kigget lidt på marked og fandt den vi godt ville have.
men kobling på sådan en carisma, hvordan kan jeg mærke den er ved og stå af, eller hvad er tegn til den er ved og stå af.

det er første gang jeg har hydraulik kobling, så kender intet til dem.

håber i kan hjælpe :blink: :blink: :blink: :woohoo:
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden af DHS.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kobling på carisma 1996 GLSI 10 år 6 måneder siden #27845

  • Søren..
  • Søren..'s profilbillede
Der er ikke forskel på om det er hydraulik kobling vedr. om man kan mærke om den er ved at stå af men føler du at det er lige som koblingen ikke tager fat kan det være luft i det hydrauliske system eller slavecylinder der er utæt defekt.

Udluftning: der sidder en udluftningskrue på slavecylinderen lige som på bremserne og fremgangs måden er den samme

defekt: at den bruger væske der sidder en beholder i motorrummet ved siden af beholderen til bremserne.
at den er våd ved gummi pakningen på slavecylinderen

slavecylinder fås hos Thansen for 499,00-
Bremsevæske Hos Thansen for 49,95

Og som VIPmedlem af Mitsubishi klub Danmark får man 20% så der er penge at spare.
www.mitsubishiklub.dk/index.php/om-klubben/bliv-vip
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden af Søren...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.126 sekunder