Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Gear problemer carisma 1.8 GLX 1996

Sv: Gear problemer carisma 1.8 GLX 1996 10 år 6 måneder siden #27843

  • koymoy
  • koymoy's profilbillede
Nully skrev:
Der er nogle bøsninger for og se om du kan finde ud om det er dem alle jeg har alene i år solgt 5 sæt,så du kan se om du vil skifte dem alle eller kun for eller bag
Jeg kan sagtens skaffe dem skal bare have din nummerplade :drive:

Nu er det ikke for at være uhøflig eller stjæle tråden - men tror jeg er ude i samme situation, bare med en space star årg. 2001.
Synes gearstangen sidder unaturligt meget mod venstre og den er gået fra meget svær til umulig at få i bak. Bakgear sidder også oppe til venstre, som i trådens ejermands bil. Dvs. at jeg skal trykke den "knap" op på gearstangen op for at komme i bak - blot at dette stunt nu kun udløser at jeg bedre kan komme i 1 og 2. Kunne det lyde som et bøsningsproblem? der er ikke mislyde eller lign.
- Og nu til humlen; hvad koster sådan en affære, Nully?

Forresten, så læste jeg på en engelsk side, at der var utrolig mange dele fra Carisma, som gik igen på en space star - er det korrekt

Mvh.
Christian
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Gear problemer carisma 1.8 GLX 1996 10 år 6 måneder siden #27844

  • Søren..
  • Søren..'s profilbillede
koymoy skrev:
Nully skrev:
Der er nogle bøsninger for og se om du kan finde ud om det er dem alle jeg har alene i år solgt 5 sæt,så du kan se om du vil skifte dem alle eller kun for eller bag
Jeg kan sagtens skaffe dem skal bare have din nummerplade :drive:

Nu er det ikke for at være uhøflig eller stjæle tråden - men tror jeg er ude i samme situation, bare med en space star årg. 2001.
Synes gearstangen sidder unaturligt meget mod venstre og den er gået fra meget svær til umulig at få i bak. Bakgear sidder også oppe til venstre, som i trådens ejermands bil. Dvs. at jeg skal trykke den "knap" op på gearstangen op for at komme i bak - blot at dette stunt nu kun udløser at jeg bedre kan komme i 1 og 2. Kunne det lyde som et bøsningsproblem? der er ikke mislyde eller lign.
- Og nu til humlen; hvad koster sådan en affære, Nully?

Forresten, så læste jeg på en engelsk side, at der var utrolig mange dele fra Carisma, som gik igen på en space star - er det korrekt

Mvh.
Christian
Det er de bøsninger du skal have skiftet har selv en space star og lad være med at tvinge gearstangen for meget det koster en anden gearstang Her taler jeg af erfaring da fruen bukkede gearstangen da vi havde problemet og når man har de bøsninger tager det ikke lang tid at skifte dem
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.116 sekunder