Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: HJÆÆÆÆÆLP :(

HJÆÆÆÆÆLP :( 10 år 11 måneder siden #27599

  • amer4ever
  • amer4ever's profilbillede
Jeg har lige købt en ny carisma 1.8 GDI årg 2001 efter at have savlet over sådan en i langtid. den kørte bare som den skal i de første to uger, men da jeg kørte ud på motorvejen en 150 km's tur begyndte jeg lugte gearkasse olien, og men så var jeg heldigvis tæt på min adresse og da jeg skulle til at parkere så kunne jeg ikke skifte til bakgear, så tog jeg på værkstedet og puttede 2 l gearolie da gearkassen var helt tomt. og så vaskede jeg motoren ordentligt for at tjekke hvor olien dropper fra. jeg blev chockeret da jeg fandt ud af at gearolien dropper fra bakdåsen som ligger på gearkasse akselen. og for øvrigt begyndte koblingen at glide... nogen der ved om jeg skal skifte hele gearkassen og om gearkassen fra carisma GDI årg 1996-1999 er den samme som årg 2000-2004?
eller skal jeg bare nøjes med at skifte pakdåsen, og hvor kan jeg få denne pakdåse fra?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: HJÆÆÆÆÆLP :( 10 år 11 måneder siden #27600

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
der er vist 3 forskellige gearkasser til Carisma'en så du skal bruge nummeret på gearkassen og pakdåser kan Nully nok skaffe til en Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden af Søren :-).
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: HJÆÆÆÆÆLP :( 10 år 11 måneder siden #27602

  • amer4ever
  • amer4ever's profilbillede
Tre forskellige :( øv, så bliver det ikke så nemt og billigt at skaffe, men tak for svaret
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: HJÆÆÆÆÆLP :( 10 år 11 måneder siden #27603

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Jeg kan godt skaffe pakdåse,hvis jeg for stelnr og nummerplade,gearkassen burde ikke fejle noget,men måske koblingen hvis der kommet olie på den,kan den opløse belægningen

Og det er rigtigt den kan køre med tre gearkasser Mitsubishi Renault og en Volvo men det kan du se på gearkasse nr
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder