Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #2751

• 's profilbillede
Hej alle jer mitsubishi folk.

Da jeg i torsdags køre motorvej med ca 130-140 i timen begyndte min colt (1,6 1996) at miste trækket. Jeg kørte derefter op ad nærmeste afkørsel, motoren kørte stadig, men når jeg gav gas rystedede den. Startede den så mens jeg holdt stille, og den gik ujævnt som om den kørte på tre cylindere. Derefter slukkede jeg og tog hver enkelt tændrørs hætte af en af gangen for at se om jeg kunne identificere den cylinder der ikke kørte. (Jeg slukkede motoren imellem hvert skift) Da jeg tog den sidste af og startede kørte den rigtigt skidt, og gik ud.
Herefter har jeg ikke kunnet få det mindste liv i bilen. Har forsøgt at trække den igang, har prøvet med benzin/dieselstart.

Håber der er nogen af jer der kan gi mig en ide om hvad der kan være galt. Da jeg er studerende og lever på vand og brød har jeg ikke penge til at sende den til et mitsubishi værksted desværre.

I første omgang er jeg mest interesseret i at finde ud af hvad der er galt, og hvor dyrt det er at lave, og om man kan lave det selv..

Venligst Jonathan
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #19261

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Vi skal lige vide hvilken model Colt det er, da den skifter i 1996..

Men, lyste den i motorlampen, da den begyndte ikke at ville trække?

Har du set om der er gnist på tændrørene nu her, efter at den ikke ville starte?

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #19262

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Cola: Tror det er en CA0, mener at CJ0'erne kun er i danmark som 1.3'ere

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #19263

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
De er her også som 1.6ére, men de er bare ikke så udbredte :)

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #19264

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Ok.. jeg har endnu ikke set en CJ0 1.6 i danmark

Colt vil ikke starte, mangler hjælp til fejldiagnose 1,6 96 16 år 10 måneder siden #19265

• 's profilbillede
Phliplip skrev:
Ok.. jeg har endnu ikke set en CJ0 1.6 i danmark
så kan du bare kigge på min, i gallari :P og der køre faktisk en del af dem, dog tror jeg ikke det er så mange som cao 1,6 :D
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder