Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Stifte eller clips til dørpanel til Galant

Stifte eller clips til dørpanel til Galant 16 år 11 måneder siden #2719

• 's profilbillede
Hej derude

Jeg har en rigtig god Galant hatchback fra 1993. Desværre er plastpanelet på højre bagdør faldet af, og de små dimser, der holder det fast, er knækket.

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan skaffe sådanne (altså kender et godt sted for stumper), eller evt. har en god idé til, hvordan jeg kan sætte det fast på en anden måde?

Jeg har ringet til en Mitsubishi-forhandler i Valby, men han har var helt blank, og det lød meget besværligt.

God weekend til alle, der læser dette :D

Mvh.
Dennis
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Stifte eller clips til dørpanel til Galant 16 år 11 måneder siden #19079

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Kør ned til din nærmeste hugger og nap nogen, det skal han sikkert ikke have ret mange ører for!

Re: Stifte eller clips til dørpanel til Galant 16 år 11 måneder siden #19080

• 's profilbillede
Dennis K S skrev:
Hej derude

Jeg har en rigtig god Galant hatchback fra 1993. Desværre er plastpanelet på højre bagdør faldet af, og de små dimser, der holder det fast, er knækket.

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan skaffe sådanne (altså kender et godt sted for stumper), eller evt. har en god idé til, hvordan jeg kan sætte det fast på en anden måde?

Jeg har ringet til en Mitsubishi-forhandler i Valby, men han har var helt blank, og det lød meget besværligt.

God weekend til alle, der læser dette :D

Mvh.
Dennis

Hvis en mitsu-forhandler ikke ved hvad sådan nogle clips er så er han enten meget dum eller også gider han bare ikke sælge dem til private. Ethvert værksted har adskellige kasser med forskellige clips så der kan sættes nye i hvis der skulle gå en til når man skiller tingene ad :wink:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder