Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: der er ikke plads

der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18970

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Normalt kører de jo med ET 46.. Det lyder da vildt at den smule skulle kunne gøre det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18971

• 's profilbillede
ja der er jo der for jeg ikke kan forstå det...

kan det være fjederne i bag det er gal med??

der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18972

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Det kan de muligvis være.. nu siger du dine støddæmpere er i topform.. dvs. de lækker ikke og så videre?

Hvor mange "hop" skal der til før den stopper hvis du giver den et ordentligt skub på røven?

Fjedrene kan jo også godt have set bedre dage.. især hvis du siger at du har sat klodser i dem uden effekt. Hvilket i øvrigt ikke er ret smart for ikke at sige ulovligt.

der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18973

• 's profilbillede
tror nu stadig at det er dine skærmkanter det er galt med, du kan tjekke om den går på din støddæmper ved at løfte bilen fra jorden, og dreje et par omgange og så kan du tydelig høre om det er dine støddæmpere det er galt med. min egen skærmkanter har jeg selv bukket, fordi mine 205/40 17 gik på når der var nogen med på bagsædet fælge med et 38..

en anden måde du kan tjekke at det ikke er dine støddæmpere, er ved at afmontere baghjul, og kigge på bagsiden af fælg/hjulet

Re: der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18974

• 's profilbillede
kris skrev:
jeg har også sat 3 klodser i fjederen i bag og det har hjulpet men kan stadig ikke køre over store bump og høje kanter...
husk at hjulene bevæger sig sammen med støddæmperen op og ned, altså hvis hjulene skulle køre imod dine støddæmpere, ville det ikke blive værer af at køre over bump, og det ville heller ikke hjælpe at sætte klodser i fjederne, da støddæmperen stadig følger hjulet op og ned, derfor = at det er dine skærmkanter det er galt med.

der er ikke plads 16 år 11 måneder siden #18975

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det er ikke første gang folk har problemer når de sætter 17t på en carisma det skal være det helt rigtige et før det virker :twisted: ellers er der kun en vej at få rullet skærmkanten
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder