Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: der kommer olieud af bremse forstærker L300 4x4 2,5 td

der kommer olieud af bremse forstærker L300 4x4 2,5 td 17 år 1 dag siden #2687

• 's profilbillede
hvad er problemet den har ovsåen måske brendt ventil
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

der kommer olieud af bremse forstærker L300 4x4 2,5 td 17 år 3 timer siden #18820

• 's profilbillede
det er ikke bremsevæske der løber ind i den pga. utæt hovedcylinder?? mangler den bremsevæske.?? tror ikke det er olie fra motoren, da motoren jo suger vacum i gennem rør/slanger og op i forstærkeren, kan jeg ikke se hvordan den sku ku smide oli i forstærkeren.

der kommer olieud af bremse forstærker L300 4x4 2,5 td 16 år 11 måneder siden #18821

• 's profilbillede
Pinky skrev:
det er ikke bremsevæske der løber ind i den pga. utæt hovedcylinder?? mangler den bremsevæske.?? tror ikke det er olie fra motoren, da motoren jo suger vacum i gennem rør/slanger og op i forstærkeren, kan jeg ikke se hvordan den sku ku smide oli i forstærkeren.

Der er IKKE vakum i indsugningen på en DIESEL Der sidder en vakumpumpe, enten elektrisk eller med rem, så det kan faktisk være din vakumpumpe der er ved at stå af :wink:

der kommer olieud af bremse forstærker L300 4x4 2,5 td 16 år 11 måneder siden #18822

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Pinky skrev:

Der er IKKE vakum i indsugningen på en DIESEL Der sidder en vakumpumpe, enten elektrisk eller med rem, så det kan faktisk være din vakumpumpe der er ved at stå af :wink:
sorry havde jeg ikke lige tænkt på :oops: .. grunden til at der ikke er vacum i en diesel motor, er det ikke fordi at den ikke har noget gas spjæld..???
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder