Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: benzin dæksel åbner ikke

benzin dæksel åbner ikke 17 år 3 uger siden #18665

• 's profilbillede
Hehe overlever Pillede den ene side af rummet fra hinanden. og fandet så ud af at det er såden en lille grøn plastik modstan på kablet der er knækket.

nu er jeg ved at se om jeg kan lave en hjemme lavet løsning der holder istedet for det der plastik. eller om jeg skal smide et nyt kable fra kabinen til bag.
og det er et lorte arbejde. for så skal der gravse i måtterne lige som da jeg lå kabler til forstærkeren hehe
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

benzin dæksel åbner ikke 17 år 3 uger siden #18666

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Billen skrev:
Phliplip skrev:
Under guider her i forumet ligger der en værksteds manual til Carisma.. så kan du få lidt hjælp til hvordan du piller det fra hinanden ;)

NICE for medlemmer ..... :new: :bat:

Ja, man prøvere jo at lave nye medlemmer hvor man kan ;)

Brugte den selv så sent som i går da jeg skulle finde ud af hvordan jeg fik uret ud så jeg kunne skifte en pære :) Det var dog lettere end jeg lige først havde øjnet på tegningen :( Tegningen var korrekt nok men jeg havde bare misforstået noget, så jeg havde næsten hele midter konsollen skilt ad :P Men så har man jo prøvet det! Så nu er spørgsmålet bare om jeg skal skifte den ud med diode i stedet for en pære :P
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder