Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Programmerbar styreboks..

Programmerbar styreboks.. 17 år 1 måned siden #18522

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Nu er det mere fordi jeg planlægger at pille lidt ved motoren, i form af knaster, større spjæld og noget fornuftigt udstødning, og så tænkte jeg at det nok var bedst at få smidt en anden styreboks i den, da man jo nok ikke kan gøre alt for meget ved en standard boks..

Og det kunne jo være, at jeg på et tidspunkt kunne finde på at smide tragte på, men det er lidt længere ude i fremtiden :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

........ 17 år 1 måned siden #18523

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hvis du bare vil tune med knaster, udstødning osv. er det nok f.eks. og montere en progressiv benzintryks regulator og få den chippet ind, det giver ret godt på de fleste biler, evt. med en piggyback computer. Der findes f.eks. SMT6, HKS, Greddy osv. til fornuftige penge.

Er dine planer derimod spjældhuse er det kun en løsning og det er en fuld programerbar computer som vi talte om før, det kan ikke lade sig gøre og få den til og gå ordenligt ellers..... og så kan man ligeså godt f.eks. bruge en Megasquirt styring.... den kan også køres ind på vejen med en bærebar med udemærkede resultater hvis man ellers har forstand på det....

PS: Megasquirten kan jo også bruges som piggyback til det første jeg skrev....

Programmerbar styreboks.. 17 år 1 måned siden #18524

• Cocacola
Ved du hvordan man får chippet standardboksen?

Har snakket med mitsubishi i billund, og de siger at de kan justere benzin og tænding, men det er måske også nok?

........... 17 år 1 måned siden #18525

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hvis de kan juster benzin og tænding er det jo en chipning, ellers hedder det som sagt en Piggyback computer - disse bruges til chipning.

Jeg har et par stykker liggende, men de skal køres ind på rullefelt men kender en der kan gøre det.. Det er bokse hvor driveren er brædt af pga for højt ladetryk osv. nå man køre med turbo som på min, men de virker fint til chiptuning.

jeg skal have 1000,- for sådan en fætter og så skal jeg lige høre min kammerat hvad han skal have for at køre den ind på rullefelt hvis det er...

Programmerbar styreboks.. 17 år 1 måned siden #18526

• Cocacola
Lyder interessant, men er nu ikke nået så langt endnu, er i militæret, så det er ikke mønterne der trykker mig platfodet :lol:

Men regner med at det bliver her engang til sommer.. Men takker for info :D
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder