Hej.
Har ikke lige været på i et stykke tid, men vil lige komme med en opsumering ang. min kære GDI
Lig før juleaften afgik den med døden igen igen igen

Falck måtte igen træde til og den måtte på værksted.
Denne gang var jeg overbevist om at den skulle til skrot og gik på udkig efter en ny slæde

Da jeg var overbevist om at jeg skulle til at køre Mazda, ringede værkstedet og fortalte at GDI var vækket til live.
Man ville ikke skifte højtrykspumpen igen og valgte derfor at skille den ad, selvom Mitsubishi havde oplyst at dette ikke kunne lade sig gøre.
Inde i pumpen sidder der et meget lille filter som var stoppet til med noget meget fint stads som et normalt filter ikke kan tage.
De valgte at skille nogle af de gamle pumper ad som de havde skiftet, der var samme problem med de andre pumper.
Værkstedet har defor valgt at fjerne det lille filter og bilen har kørt uden problemer siden.
Hvor belægningerne på filteret kommer fra kan ingen svare på. Pumpen i tanken blev skiftet første gang bilen var på værksted og filteret er også skiftet.
Så ved ikke om det er et klogt valg værkstedet har taget, men bilen køre.