Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Forvirret omkring styreboks

Forvirret omkring styreboks 17 år 1 måned siden #2614

• 's profilbillede
Tak for alle svarene, de er til meget hjælp, dog er jeg blevet meget forvirret, pga. der nævnes længere oppe at jeg skal have svar fra lancerlot, da han ved alt om 4G92 og 4G93 motorer. Jeg har så fundet et par indlæg han har skrevet netop omkring dette emne.
I er 2 der skriver jeg skal have skiftet styreboksen men den har jeg desværre ikke fået med har kun motoren...

Men lancerlot skriver i disse 2 indlæg noget andet?.
Spørgsmål
"Er det nødvendigt at skifte motorstyring"
Svar:
"Ikke nødvendigt pumpen er den samme og udskiftning af ecu en vil nok kun give de sidste 1 til 2 % så kan nok ikke betale sig. Dyserne burde man tage med over da de er et nr større så du ikke kommer til at køre for magert."
www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic....967&highlight=#27967

"Du kan bruge alt fra 4G92 eren. incl. styre boks osv."
www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic....&highlight=4g92+4g93

Har fået at vide han er eksperten på området. Men ved alligevel ikke helt hvad jeg skal forholde mig til.

Lige et spørgsmål ekstra, nu har jeg en ny kobling liggende til en 4G92 (bestilt til en Colt 95' 4G92) den kan jeg vel godt bruge når nu jeg skal samle det hele.

Sidste spørgsmål til Nully.
Hvad skal den styreboks du har koste hvis nu at det er strengt nødvendigt at skifte den med :) .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Forvirret omkring styreboks 17 år 1 måned siden #18273

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Jeg vil tro at kommentaren ang. dyser er hvis du skal tune motoren. Burde ikke være nødvendigt hvis du vil have den standard.
Du kan sagtens tage hans ord for gode varer - han har lavet skiftet (faktisk et par gange som jeg husker).

Vil tro du godt kan bruge koblingen til en 4g92. Burde godt kunne holde til det hvis du ikke pumper motoren ydeligere... Hvis den passer - men det er jo nemt at finde ud af når den skal monteres.

Forvirret omkring styreboks 17 år 1 måned siden #18274

• 's profilbillede
Mathæus skrev:
Jeg vil tro at kommentaren ang. dyser er hvis du skal tune motoren. Burde ikke være nødvendigt hvis du vil have den standard.
Du kan sagtens tage hans ord for gode varer - han har lavet skiftet (faktisk et par gange som jeg husker).

Vil tro du godt kan bruge koblingen til en 4g92. Burde godt kunne holde til det hvis du ikke pumper motoren ydeligere... Hvis den passer - men det er jo nemt at finde ud af når den skal monteres.
jeg tror du misforstår lancelot, jeg tror han mener at fordi at 4g93 motoren har stører dyser, behøver man ikke at skifte styreboks.. det er i hverfald hvad jeg tror han mener..
Martin, hvis du vil tune 4g93 motor yderlige, så vil jeg helt klart anbefale at du får en styreboks fra turbomotor.dk.. du kan sef også bare får denne styreboks sat til den standart 4g93 motor, så kan den "chip" tune den orgi motor.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder