Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: fartpilot

fartpilot 17 år 2 måneder siden #2601

• 's profilbillede
hej måske kan nogen hjælpe mig
min fartpilot virker ikke der er lys i den når jeg tænder den men jeg kan ikke sætte en hastighed og så holde den ... kan det være en sikring :?: eller sidder der en central boks et eller andet sted :?: :?: håber i kan hjælpe mig det har i kunnet før da jeg havde problemer :D :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

fartpilot 17 år 2 måneder siden #18232

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Da systemet virker via vaccum, så skal alle slanger være iorden,da der vil trækkes falsk luft ind, men nu skriver du heller ikke noget om hvilken model det er ( bilen), på galanterne er det som regel slangerne der er møre.

fartpilot 17 år 2 måneder siden #18233

• 's profilbillede
hej Basse
tak for dit svar og dumt af mig :oops:
det er en galant fra 91 prøver sku lige og efterse slangerne skal de købes org. eller er det ligemeget :?:

fartpilot 17 år 2 måneder siden #18234

• 's profilbillede
Hejsa.

Jeg har et forslag til hvad det kan være.

Det kan være den tror din kobling er trykket lidt ned og så vil den ikke sætte hastighed fast.

Nede ved din koblingspedal, der sidder der en kontakt(Den sidder inde i bilen nede bag ved pedalen hvis jeg husker rigtigt) som registrerer om du trykker på pedalen eller ej.

Den kontakt rører ved en gummidut som mange gange bliver slidt i midten og så tror fartpiloten at koblingspedalen er trykket lidt ned.

Den gummidut skal du så skifte eller evt dreje den lidt så kontakten ikke går igennem den.

Det er det jeg tror der er galt.

Men det kan nu også godt være vakkumslangerne der er revnet.

Jeg håber det er det og at jeg kunne hjælpe dig. Pøj pøj med det.
Giv lige besked om det virkede eller ej.

Mvh.

RKE.

fartpilot 17 år 2 måneder siden #18235

• stampe
  • stampe's profilbillede
jeg har sammen problem i min.. .men har dog ikke prøve efter at jeg har fået lavet kobling...

fartpilot 17 år 1 måned siden #18236

• 's profilbillede
hej Alle
Tak for hjælpen med fartpiloten :P :P det var en slange der var revnet så nu kan jeg igen flyde der ud af med piloten på :!: :!:
i skal sku ha ros for at i altid vender hurtigt tilbage ..endnu en tak for hjælpen.
og foresten så er det en FFFFFFEEEEEEEDDDDDD side i har :lol: :lol:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder