Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: tunings modul til inden penge, kan det passe?

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #2539

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Hej jeg stner lidt på ebay og har fundet et modul de påstår skal give 10-22hk mere og spare benzin, men sætter det bare ind på luft følere og det skulle så være det.
Denne vidunderlig dims koster 200kr inc fragt til dk fra Canada.
Det lyder sgu utroligt, det der får mig til at tænke på at købe den er at sælgeren har 99,4 % positive kommentare på 1400 personer.

Er der nogen her inde der har erfaringer med denne?

Stig:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-performance-save-fuel-saver-speed-chip_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33597QQihZ023QQitemZ360002105300

Hilsen
Sigmac
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #17781

• Billen
  • Billen's profilbillede
ret mig gerne hvis jeg husker forkert....

mener at kunne huske at jeg et sted har hørt at det koster rundt regnet kr. 1.000,00 pr hest man vil proppe i dytten.

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #17782

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Det er fup, efter min mening :roll: Det er bare en modstand, der går ind og overruler IAT føleren(intake air temp), så den tror den får kold luft hele tiden.
Man kan selv lave den, ved at: mål den modstand der er, når motoren er kold. Køb modstanden hos brinck el. lign. og sæt den parallelt der hvor IAT modstanden i luftmængdemåleren sidder.
Ville dog ikke gøre det, tror det vil skade motoren i længden, og man får helt sikkert en ustabil tomgang.

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #17783

• Lau
  • Lau's profilbillede
De billigste hk er en vr4 motor skulle jeg hilse og sige. 108 heste for omkring 30.000, det virker.

Og her kan man hører dem youtube.com/laup2004

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #17784

• Lau
  • Lau's profilbillede
Carpman skrev:
Det er fup, efter min mening :roll: Det er bare en modstand, der går ind og overruler IAT føleren(intake air temp), så den tror den får kold luft hele tiden.
Man kan selv lave den, ved at: mål den modstand der er, når motoren er kold. Køb modstanden hos brinck el. lign. og sæt den parallelt der hvor IAT modstanden i luftmængdemåleren sidder.
Ville dog ikke gøre det, tror det vil skade motoren i længden, og man får helt sikkert en ustabil tomgang.

Hvis man sætter den ind over parallelt bliver modstanden jo endnu mindre. Men ja det er fup. Hvis det ikke var fup ville det være ret udbredt er jeg sikker på.

tunings modul til inden penge, kan det passe? 17 år 3 måneder siden #17785

• stampe
  • stampe's profilbillede
der har være noget lignet til salg på qxl på et tidpunkt.. hvor mig og en ven fik det hjem for at ser på det... jeg tror at jeg har det ligget et eller andet sted endnu...

det er ikke andet end en modstand... og nej motoren har ikke godt af det... den ene af de biler jeg har haft prøve vi det på... og efter en uge tog jeg den modstand af igen og køre ned at fik lavet så tomgang var i orden igen....

så bruge penge på noget andet i steder for..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder