Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: V6 Galant varme i kabine

V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #2504

• 's profilbillede
Har en galant fra 93 v6`er, den har prob med at varme kabinen op. Men IKKE motoren den bliver fin varm. Bilen har klima som i øjeblikket er ude af funktion, men det har da ikke noget med det at gøre?

Et andet spørgsmål er så, i det klima dispay er der en knap med noget der ligner en rude med varme i HVAD ER DET????? håber I kan hjælpe :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #17645

• 's profilbillede
Ved ikke om det er helt det samme i en Galant som i min Citroen C5 men der er der også en knap med rude på og det er til at få duggen/isen hurtigt af vinduerne. Det kan også være knappen til din elbagrude De to knapper ligner til forveksling hinanden på nogle modeller :wink:

V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #17646

• 's profilbillede
Jamen jeg har 2 knapper og den ene er netop til bagruden og sidespejle. Men den her knap sidder sammen med min klima og ligner lidt den til elbagruden hmmmm :?:

Re: V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #17647

• 's profilbillede
Kenneth skrev:
Jamen jeg har 2 knapper og den ene er netop til bagruden og sidespejle. Men den her knap sidder sammen med min klima og ligner lidt den til elbagruden hmmmm :?:

den er til at få dit klimaanlæg til af afdugge/afise foruden

V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #17648

• 's profilbillede
Dvs at den ikke virker når min klima er ude af drift? Og hvorfor kan den ikke blive varm inde i kabinen, når motoren er fin varm??

V6 Galant varme i kabine 17 år 3 måneder siden #17649

• 's profilbillede
Enten er der kommet luft i dit system eller også er der noget af elektronikken der er stået af
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder