Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Colt Insport, hvilken motor har jeg

Colt Insport, hvilken motor har jeg 17 år 3 måneder siden #2503

• 's profilbillede
Hej

Min nye Colt Insport 1.5 2008 er sløv, og jeg kan efter 10000 km stadig ikke presse den op på de 190 som skulle være topfart. Den kan heller ikke stikke fra mine to gamle biler med 90hk.
Jeg vil gerne tjekke om jeg skulle have fået en 1.3'er ved en fejl, synes ikke der virker som en 1.5'er. Hvordan kan jeg se på motoren hvad det er for en en? Motornummeret starter med 135 950 XXXX.
1.3 og 1.5 er vel visuelt stort set ens, eller :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Colt Insport, hvilken motor har jeg 17 år 3 måneder siden #17644

• 's profilbillede
der sku gerne stå et sted i selve motornr, vil mene at mitsu har brugt nogen af de ældre motor, hvor de så har sat et mivec topstykke på, så hvis du kan se at der f.eks står 4g13 så er det en 1,3 og hvis der står 4g15 er det en 1,5.. dog fandt jeg også et sted på internettet hvor der stod at man også ku få en 1,5 hvor den hedder 4g91.. er ikke 100% sikker på at det er disse motor betegnelser mitsu bruger på de nye motor. men ellers kan du jo tage ud til en tilfældig mitsu forhandler og bede om motor koden på en 1,5 motor som den der sku ligge i din bil.. hvis du ikke har tillid til din forhandler kan du ringe og spørge mitsubishi i billund på tlf 75331422, de er altid meget behjælpelige, og meget servic minded.. du kan sikkert også bare sige din nr. plade til dem, så kan de sikkert finde din bil i deres computer og fortælle dig om det er en 1,3 eller 1,5.. dem kan man nemlig stole på :P men hvis du syntes at din bil er sløv kan det være der er noget galt med mivec styringen, så den ikke går over på de store knaster..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder