Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: interval visker, lave sjov

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #2482

• 's profilbillede
hey er der nogen der kan give mig en ide om hvad der er galt med mine vinduesviser, når de står på interval (intervallet er justerbart i min colt) skiifter den hastighed på viskerne næsten for hver gang den sætter visker igang, det svinger helt fra at de køre så langsomt at de hopper hen over ruden ( trode faktisk at det var fordi at viskermotor var ved at stå af ) de kørte så langsomt at det tog ca 10 sek for dem at køre en gang op og ned igen. og op til at de gange efter køre helt som de skal, når man sætter dem til at køre hele tiden, både på lav og på høj er der intet.. :hmm:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #17518

• 's profilbillede
slet ingen der har en ide.. nu gør den det også når den bliver sat til at køre hele tiden. var ude og køre her til aften, halvvejs til vejle, gik det så hel dødt, træls når det regner. når men da vi kom fra bio igen, virkede de igen, men hakkede stadig i det en del gange, for så at gå hel død igen 100 meter inden vi var hjemme, prøvede at sætte mit volt meter på ude ved motoren, men lige da den rørte ved ledningerne kørte motoren med det samme igen.. så tror det er en løs forbindelse et sted, eller måske dårlige kuld i motoren. og er ret sikker på at det er fra relæet/erne og ud til motoren, for da de ikke ville køre, og den stod på interval, ku man høre relæet klikke med jævne mellemrum...

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #17519

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
har du prøvet og skifte viskermotoren ? ellers årøv lige det, for syns det lyder lidt tosset det der hehe :P

kan godt forstå du er træt af det. jeg er næsten sikker på at det enten er motoren, eller en løs forbindelst i et stik eller en irret ledning.

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #17520

• 's profilbillede
prøver at pille motor af idag og skille den af.. også samle den igen med nyere stumper fra den jeg har fra min lancer frontcut, håber at det kun er geart der er spejl vendt, så jeg blandt andet kan bruge motor..

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #17521

• 's profilbillede
så fik jeg prøvet at parre de to visker motore dog uden held, da jeg havde skildt begge to af, ku jeg se at de slet ikke var ens. så måtte samle begge to igen, hver for sig.. dog tror jeg at jeg har fundet ud af hvad der er galt, det er indmaden i den gamle viskermotor der er slidt op, og har efter jeg har samlet den igen slet ikke ku køre igen, mens den fra frontcutten køre fint efter jeg har samlet den igen, så nu mangler jeg bare en ny/nybrugt viskermotor... håber jeg, ville satme være træls hvis det er et sted i mit ledningsnet der er knækket en ledning i.. men hvis der er nogen der ligger inde med en viskermotor, fra colt/lancer fra 96 og frem må de meget gerne sige til. tror måske også viskermotor ku passe over fra en galant, eller en carisma af samme årgange..

interval visker, lave sjov 17 år 4 måneder siden #17522

• 's profilbillede
så var jeg lige forbi den lokale ophugger idag, og gæt engang der er ikke en enste viskermotor til min bil i hele dito basen, og heller ikke nogen til lancer af samme årgang, så kan være det er hel almindeligt at de står af.. men aftalte med ham at jeg kom der ud imorgen, med min egen viskermotor, så ku jeg prøve at sammen ligne med en fra gallant..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder