Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: UNdervogn galant

UNdervogn galant 17 år 4 måneder siden #2469

• 's profilbillede
Kan det virkelig passe at en sportsundervogn fra en 2.0 ikke passer sammen med en 2.0 v6 undervogn? HVIS ja hvad er så forskellen? :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

UNdervogn galant 17 år 4 måneder siden #17474

• 's profilbillede
Det er fordi moteren i en 2.5 vejer mere og moteren har flere hk. og fjedrene derfor er kraftigere. Det er jo trods alt en V6 der ligger i dem og i en 2.0 er det "kun" en 4 benet :wink:

UNdervogn galant 17 år 4 måneder siden #17475

• 's profilbillede
går stærkt udfra at v6 motoren er tungere end en alm række4, så det kan meget nemt tænkes at der sidder andre fjederben foran pga. vægtforøgelsen..

v6 17 år 4 måneder siden #17476

• 's profilbillede
Powerbait min ER en 2.0 V6 24v IKKE en 2.5. Men jo det kan da ikke være andet end fjedre der er forskel. Men dem jeg er blevet tilbudt kommer fra en alm 2.0, og så stor vægtforskel er der vel ikke er der?? :shock:

UNdervogn galant 17 år 4 måneder siden #17477

• 's profilbillede
Nej vægtforskellen er ikke ret stor og det kan da nemt ske de passer Støddæmperne er ihvertfald ens efter hvad jeg lige kan finde frem til.
MEN motoren har jo stadig flere hk og det kan betyde at bilen skal have stivere støddæmpere Ved acceleration vil din bil jo blive presset mere ned bagi end en med færre hk :wink:

v6 17 år 4 måneder siden #17478

• 's profilbillede
Ja det jo selvfølgelig rigtigt nok, den HÆNGER rigeligt med røven nu synes jeg.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder