Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: V6 motor i galanten

V6 motor i galanten 17 år 4 måneder siden #17442

• 's profilbillede
Der er heller ingen grund til at hidse sig op over at en skriver at han ikke ved det men mener hvordan det er Der er altid en (Som det også er her ) der ved det og retter vedkommende hvis det han siger er forkert. :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

V6 motor i galanten 17 år 4 måneder siden #17443

• Billen
  • Billen's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Der er heller ingen grund til at hidse sig op over at en skriver at han ikke ved det men mener hvordan det er Der er altid en (Som det også er her ) der ved det og retter vedkommende hvis det han siger er forkert. :wink:

Kan kun være enig, og som der står øverst på alle forumsiderne:

Velkommen til klubbens fora.
Alle er mere end velkomne til at skrive. Blot at tonen er sober og fornuftig.
Der skal være plads til os alle. Indlæg som ikke overholder dette vil blive fjernet!

:jul:

V6 motor i galanten 17 år 4 måneder siden #17444

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Pointen med hydrauliske er netop at de justerer sig selv :) ..

At de så klapper og banker, og ikke åbner når det er koldt, det er så en anden side af sagen :lol:

løftere og rust 16 år 6 måneder siden #17445

• 's profilbillede
hejsa har lige skiftet tandrem om strammere og vandpumpe og 24 hydraliske løftere på min 93 galant . Det er ikke så svært og hva rust angår kik på dine bagvanger og inderskæme . mvh Ivan

V6 Motoren 16 år 4 måneder siden #17446

• 's profilbillede
Jeg vil da lige give mit med her, jeg har en 93`er der har gået 336.xxx fået lavet toppe, skiftet remme, starter, generator plus de famøse 24 løftere og den bruger heller ikke olie el. vand kører som en drøm. Så pas på den som du gør nu og den skal nok tjene dig godt, ang rust så var der kun i de bagerste inderskærme og under potten og det tog en eftermiddag så var det lavet.
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder