Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: varme

varme 17 år 5 måneder siden #2463

• 's profilbillede
hej allesammen.. er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får lidt hurtigere varme i min mitsubitsi galant limited edition 1800 gli årgang 1991. har en termostat til 88 grader i til kølevandet . men det har jo ikke rigtigt noget med et halvforkølet varmeapperat at gøre : :? håber der er nogen der kan give mig et tip da den jo er utrolig længe om at afdugge i det her fugtige vintervejr :( .og tak for en rigtig god og lærerig side.mvh gæsten.benny
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

... 17 år 5 måneder siden #17420

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
du kan lægge et stykke pap foran køleren MAX 1/3 del af køleren´s brede

varme 17 år 5 måneder siden #17421

• 's profilbillede
har du skiftet termostat??? ellers kan det være at du sku tag at gøre det, især hvis du kan se på temp måler at den står for langt nede, eller oppe (sef en termostat der passer til motoren, man kan ikke bare sætte en i der åbner på et anden temp), det kan måske også være at der er luft i køle systemet, eller måske noget der sidder og blokere inde i varme abaratet, måske har nogen brugt en gang køler tætner, engang???

varme 17 år 5 måneder siden #17422

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Havde samme problem i min gamle galant. Det var luft i kølesystemet. Så en god udluftning af system vil nok hjælpe på det.
Pil dækslet af på toppen af køleren og lad den blive godt varm. Giv motoren nogle snoninger i 15 sek et par gange når den er varm. Efterfyld med kølervædske bagefter.

varme 17 år 4 måneder siden #17423

• 's profilbillede
takker for rådet med at sætte et stykke pap foran 1/3 del af køleren.. har gjordt det i den side af køleren hvor blæseren ..ikke.. sidder..nu kan den sandelig lave varme. i løbet af cirka 2 min så er der bare rart varmt i bilen..med tak for en god side og et ønske om en rigtig god jul og nytår til alle herinde :D :cheers:

varme 17 år 4 måneder siden #17424

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Hvis det hjalp med pap, så er det nok termostaten den er gal med :wink: .
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder