Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Carismaen Sejler

Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #2461

• 's profilbillede
Hej

Jeg har det problem at når der sidder 3 på bagsædet i min Carisma fra 98, så hænger den noget og begynder at sejle fra side til side, specielt når man kører på motorvej, det er meget ubehageligt, er der nogen der ved om det er mine støddæmpere eller fjedre der evt skal skiftes.

Mvh
Henning
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #17413

• 's profilbillede
det kan gså tankes at det er fordi at der er for idt luft i dine hjul, de skal jo have lidt mere i år du har læs på, det kan også være fordi du køre med dæk med høj profil..

Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #17414

• Billen
  • Billen's profilbillede
Pinky skrev:
det kan gså tankes at det er fordi at der er for idt luft i dine hjul, de skal jo have lidt mere i år du har læs på, det kan også være fordi du køre med dæk med høj profil..

det kan også tænkes at det er fordi at der er for lidt luft i dine hjul, de skal jo have lidt mere i når du har læs på, det kan også være fordi du køre med dæk med høj profil..

:jul:

Re: Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #17415

• 's profilbillede
Gæst skrev:
Hej

Jeg har det problem at når der sidder 3 på bagsædet i min Carisma fra 98, så hænger den noget og begynder at sejle fra side til side, specielt når man kører på motorvej, det er meget ubehageligt, er der nogen der ved om det er mine støddæmpere eller fjedre der evt skal skiftes.

Mvh
Henning

havde det samme problem med min galant v6, det viste sig at være mine stabilisator bolte bagpå :-)

Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #17416

• 's profilbillede
Hej Igen,

Ja, måske er det stabalisator boltene, der er også en underlig klonk lyd når jeg kører over et bump, jeg tror lige jeg får det tjekket op af en mekaniker.

/tak

Carismaen Sejler 17 år 5 måneder siden #17417

• 's profilbillede
Billen skrev:
Pinky skrev:

det kan også tænkes at det er fordi at der er for lidt luft i dine hjul, de skal jo have lidt mere i når du har læs på, det kan også være fordi du køre med dæk med høj profil..

:jul:
:drinking: :drinking: jaja total jule stiv som altid :jul: :drinking: :drinking: :drinking: :pjuke: :sleeping:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder