Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Rust i bagskærmen

Rust i bagskærmen 17 år 6 måneder siden #2439

• 's profilbillede
Min Galant fra 92 har noget rust i højre bagskærm lige bagved bagdækket, inde under bagagerummet.

Rusten er i pladen mellem U vangen og det sidestykke der udgør indersiden af hjulbaljen. Altså lige der hvor hjulet spuler skidt op hele tiden når man kører.

Dvs selve den langsgående vange er ikke rusten, og derfor stærk nok, men jeg vil tro at jeg kan stikke en skruetrækker lige igennem bundpladen nogle steder.

Men kan det synes, eller skal det laves? Og findes der en skarrings del til dette sted, da jeg sikkert ikke er den eneste med rust i denne del?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Rust i bagskærmen 17 år 6 måneder siden #17286

• 's profilbillede
Ja ok... det er nok heller ikke så let at vurdere rust ud fra en beskrivelse. :ked:
Og jeg kan ikke engang tage nogle billeder af problemet, for jeg har sjasket det hele godt ind i Pava så det ikke bliver værre alt for hurtigt.

Men er der nogen der ved hvor man evt kan købe skarrings dele til sådan en gammel slæde?
thansen har ikke noget jeg kan bruge (har de overhovedet noget som nogen kan bruge? :fart1: ).

Rust i bagskærmen 17 år 6 måneder siden #17287

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
har du prøvet og ringe til en autoriseret mitsubishi forhandler ?.

Selv om jeg ikke troede det, kan man faktsik få de fleste pladedele til min gamle colt fra 91, så mon ikke osse de kan få noget til en galant ?

Rust i bagskærmen 17 år 6 måneder siden #17288

• 's profilbillede
Jo det har du da ret i. :koger:

Men normalt forsøger jeg at finde dele andre steder, billigere, da de dele jeg har købt der tidligere har været noget højt prissat.
Men nogengange må man jo overgive sig, hvis det ikke fås andre steder.

Men man kan jo også selv bukke og skære nogle dele der kan passe ind. Det er nok det aller billigste. Men det tager tid, og er heller ikke helt simpelt at gøre pænt.

Rust i bagskærmen 17 år 6 måneder siden #17289

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
ja, det med at bare købe noget karosseriplade, og så selv bukke, skære banke og tilpasse, kender jeg osse noget til hehe og det kan tage fandens lag tid hvis der er meget der skal laves.
nr1 vil være at kunne få tingene som er lavet og bare skal svejses på, men hvis du ikke lige har fundet nogen steder endnu, så prøv en mitsu forhandler et sted, ellers må du igang med værktøjet og fabrikere noget selv :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder