Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: tændings banken

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17279

• 's profilbillede
nej det er ikke løst endnu,men en mekanikkern ven siger det 90% sikker er tændrørskabler der defekte så jeg røg op på den lokale lyddæmper central,og der ville de ha 1180,- for sådan et sæt!!!!!!! det lyder jo helt sygt..... så nu tar jeg på thansen i næste uge der koster det 189,- så håber jeg det løser problemet?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17280

• 's profilbillede
Jeg har også prøvet at give noget lignende for tændkabler ved mitsubishi.
Men det var fordi bilen fejlede syn, på forhøjet forurenings niveau.
Jeg havde også købt thansens billige kabler, men de lavede så dårlig kontakt og gik fra hinanden hver gang man tog dem af, så tilsidst var der altså for dårlig forbindelse.
thansens kabler kan holde i 3-4 måneder, og hvis du klager over dem, får du bare at vide, at du har rykket for hårdt i dem, og det er derfor de er gået fra hinanden.
Mit råd, selvom det gør ondt at sige det er, at købe nogle ordentlige HT kabler, selvom de er svine dyre.

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17281

• 's profilbillede
har sat nye kabler på og det hjalp ik en meter.... det bare så mærkligt det lyder næsten son den ik for ordentlig gnist,og når den er kold kan den nogle gange knalde fra udstødning når man gir gas? men den gør det jo mest når den er kold, jeg mener hvis der dårlig forbindelse et sted burde den jo gøre det hele tiden uanset om den er varm eller kold??
nogle der ude der har nogle bud??

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17282

• 's profilbillede
Hvornår har du sidst fået skiftet tandrem ?? Det kan være den der er hoppet en tand eller to. Ellers kan det være dit tændingsmodul der er ved at stå af Det sidder ca midt på indsugningsmanifolden ind imod moteren. En lille sort dims hvor der står Powerunit på.

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17283

• 's profilbillede
der blevet skiftet tandrem for 5000km siden så det sku ik være et problem. hva koster sådan et nyt tændings modul??

tændings banken 17 år 6 måneder siden #17284

• 's profilbillede
Ser jeg lige efter skriver lige igen ved 14 tiden :wink:
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder