Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bi xenon, der ikke vil blænde ned

Bi xenon, der ikke vil blænde ned 17 år 6 måneder siden #2433

• 's profilbillede
købte et bi xenon sæt til colt'en igår, og har monteret det her i eftermiddag.. det er ganske enkelt.. og for det hele monteret og fast gjort.. så kom tidspunket hvor træet sku tændes, og jeg sku stråle som en sol, det gjorde jeg også for det tænte som det sku.. jeg prøvede så at blænde op og det virkede også fint :banan: ... men så ville jeg blænde ned igen, og det ville det simpelt hen ikke.. sys jeg har tjekket og dobbelt tjekket det hele, stel forbindelser og det hele.. er kommet frem til at det må være den lille sorte boks, som følger med kittet der styre kort og lang lys, der ikke virker.... :pc: :t161T :skyd: er der noge der har prøvet noget ligende????
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bi xenon, der ikke vil blænde ned 17 år 6 måneder siden #17249

• Lau
  • Lau's profilbillede
Det er en lille magnet spole man aktivere når man blænder op så pæren bliver trukket tilbage. Prøv at tage pæren ud af lygten og blænd op og ned der. Så har du også sikret at pæren kan arbejde fri

Bi xenon, der ikke vil blænde ned 17 år 6 måneder siden #17250

• 's profilbillede
ok.. prøvede igår at måle lidt på det stik som giver strøm til pæren, når den skal gå på langlys og tilbage igen. stikket giver 12 volt, hele tiden. og prøved mig så lidt frem, jeg kan godt får pærene til at blænde op og ned, hvis jeg bare vender stikket en halv omgang. altså bytter rundt på plus og minus, men er det ikke det som den lille sorte boks skal gøre.. for det gør den ikke...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder