Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Dårlig Tomgang, co2. Colt.91

Dårlig Tomgang, co2. Colt.91 17 år 6 måneder siden #2430

• 's profilbillede
Hej..

Jeg har en mitsubishi Colt. 91 1.3 c51..med karburator.

Når den er kold dør den i tomgang. Når jeg holder jeg den igang, hopper den i omd. Det forsvinder når motoren er varm...
Den forbrænder heller ikke benzinen optimalt hvilket gør at den forurener for meget, til at klare syn..
Jeg har chekket: Lambda.
Jeg har skiftet, indsugningsmaninfold, karburator, benzinfilter tændrør, kabler, strømfordeler dæksel...

Min mekaninker og jeg er i vildrede.. Håber nogen har nogen gode ideer på det...

Thitoef..!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dårlig Tomgang, co2. Colt.91 17 år 6 måneder siden #17221

• 's profilbillede
Tjek om tændingsanlægget fungerer korrekt Også at vakumforstilleren virker Hvis der er hul i membranen på den vil den ikke kunne stille tændingen ordentligt

Dårlig Tomgang, co2. Colt.91 17 år 6 måneder siden #17222

• 's profilbillede
man ku måske også forstille sig at den trænger hårdt til at få justret ventiler, hjalp på svigermors lancer, den stod meget stramt på udstødningssiden... har også justeret ventiler på kærstens corolla der har rundet de 300000 km, den trægte også hådt til en justering, faktisk kom jeg for sent, da kærsten nåede at brænde en af udstødningsventilerne, inden jeg fik det gjort.. nu går den bare rigtig godt efter ny ventil og justring..

STADIG problemer 17 år 5 måneder siden #17223

• 's profilbillede
Hej...

Jeg har stadig problemer med den. jeg har lige været hos mitsubishi med den som har fået den synet, ved at skifte en vakumslange, men det hjalp intet på tomgangen, når den er kold.... desuden hopper den en anelse i tomgangen. Når den er blevet varm, men det går over efter lidt tid.... hakker blidt når jeg kører og holder farten...

Tændingsanlægget, karburator, ventiler, lambda, tændrør/dæksel/kabler tjekket...

Jeg hører gerne på flere ide'er mine 3 mekanikere, og jeg er stadig i vildrede

Dårlig Tomgang, co2. Colt.91 17 år 5 måneder siden #17224

• 's profilbillede
hvis det er en karburator, og den har automat choker, kan det nemt ske at det er den der driller.. ved at det er et meget normalt problem på ældre toyotaer, der plejer man at skifte karburator...

Dårlig Tomgang, co2. Colt.91 17 år 5 måneder siden #17225

• 's profilbillede
altså hvis din motor køre med karburator...
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder