Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Colt gl 89`

Colt gl 89` 17 år 7 måneder siden #2378

• 's profilbillede
Jeg har lige købt mig sådan en fin bil (colt gl) men har et lille problem..
Bilen har været til syn men er kaseret på at forureningsniveauet er for højt.. jeg kørte bilen til en lille mekaniker i næstved men han kunne ikke rigtig finde ud af at lave den... mit spørgsmål er så hvad gør jeg?? nogen der ved hvad der skal til at lave den? bilen har været billig og havde håbet det kunne laves uden det blev alt for dyrt.. nogen der kan hjælpe mig..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Colt gl 89` 17 år 7 måneder siden #16842

• Carpman
  • Carpman's profilbillede
Er den med indsprøjtning eller karburator?. Hvis den er med injection, er det højt sandsynligt lambdasonden, der er defekt.

Colt gl 89` 17 år 7 måneder siden #16843

• 's profilbillede
mener det er en karburator model, når den hedder gl ellers er det en gli.. har hørt flere steder at man bare skal hælde godt med karburatorvæske i benzinen. så skulle det vist sænke forurenings forhold..

Colt gl 89` 17 år 7 måneder siden #16844

• 's profilbillede
Det er med kaburator med monopoint tror jeg det hedder.. der står også på syns rapporten "service bemærkning" lamdasonde og så et tal.. skulle problemet være løst med sådan en ny fætter?? :D

Colt gl 89` 17 år 7 måneder siden #16845

• 's profilbillede
nej når din bil er med karburator har den ingen lamdasonde.. grunden til at der står lamdasonde også et tal er det fordi det er sådan en de bruger til at måle forureningnivau.. den måde du skal få sænket det med er justering af karburator, tænding, måske ventiler. karburator trænger måske til en rensning eller måske skal der er en ny, eller renovering. du kan også prøve med nye tændrør, tændkabler, og strømfordeler.. men hvis du ikke vil bruge en masse penge så prøv den med karburatorvæske.. og få den forureningstestet inden du køre til syn igen, det er billigere end et ekstra omsyn..
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder