Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Langt lys på Carisma..

Langt lys på Carisma.. 17 år 7 måneder siden #2352

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Min mor og stedfar har sådan en Carisma 1.6ér fra 1997, hvor det lange lys ikke virker.. Når de hiver i pinden, slukker nærlyset, og det er både når der køres med kørelys og nærlys.. Jeg kan ikke lige huske om fjernlys lampen tænder, men det mener jeg den gør i et kort øjeblik..

En anden ting er, at diverse lamper lyser i instrumentet på den, bla. ryger benzinmåleren i bund når der er tanket..

Nogen der har oplevet noget lignende?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Langt lys på Carisma.. 17 år 7 måneder siden #16755

• 's profilbillede
Tja...det har jeg oplevet siden jeg købte min carisma fra 96...
Min interval visker...ja den virker kun når den selv vil...og ellers har jeg fundet ud af hvor på den lille ledning jeg skal trykke for den går igang.. :wink: :wink: .
Det viser konstant at jeg kører med tom tank...dvs den lyser i instrumenbrættet...men har jo så bare vendt mig til at når den holder op med at lyse...så er den ved at være tom.. :D :D :D
Men det er jo med biler som med kvinder...Vi elsker dem jo og vender os hurtigt til de små finurliheder de har.. :wink: :wink: (uden at Træde på de kvindlige medlemmer i klubben...) :lol: :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder