Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: forskellig forrør på galant 88-92?

forskellig forrør på galant 88-92? 17 år 9 måneder siden #2271

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Hej jeg har lige købt et forrør til min galant 88-92 GLSi men jeg opdager at det ikke er det rigtige EV EV EV. Det har bare været en møj dag. nå men kan i fortelle mig, er hele mit udstødnings system modifiseret?? jeg hved der er sat en GTI udgang på ( 2 udgangs rår på potten ) men det der er problemet er at det nye forrør jeg har købt har en pot som ikke er på den som er på min bil :( der er der en KAT så vidt jeg kan se!! så det forrør jeg skal bruge skal alså være kortere og uden nogle ting på andet end flex rør! er det standart GTI? eller hvad er det kan i hjælpe????
Hilsen
Sigmac
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

forskellig forrør på galant 88-92? 17 år 9 måneder siden #16078

• 's profilbillede
Det forrør du har fået er til en bil uden kat medmindre det er katten der ikke er stadig sidder på det. Et forrør til en Galant 2.0 passer både til 8v og 16v (GTI)

forskellig forrør på galant 88-92? 17 år 9 måneder siden #16079

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Hvordan en i H..... kan det være et rør med potte på koster 800kr og et uden koster 1500?!?!?!! ¤#&"%¤%& :evil: :shock: :(

forskellig forrør på galant 88-92? 17 år 9 måneder siden #16080

• 's profilbillede
Tja de påstår det er pga. af stykke flexrør der sidder på men det sidder jo på begge :shock:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder