Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Luftfilter.

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15944

• 's profilbillede
Jaja ved godt alt i thansen ik er det bedste;) vil også godt betale vil bare være sikker på jeg får noget der duer men hvis det er org til sådan en galant så snupper jeg sådan en satan:) hvordan med betaling.

Nu har jeg jo lige købt den her dejlige galant som har været kørt af en gammel mand....122500km er det kun blevet til. Den er total som ny:D

Men men men.... overvejer jo godt nok lidt om jeg ik skulle sænke den og så vilæ jeg have nogen fælge når der blir penge til det...... Hvor finder jeg det bedste til prisen? Og er det nødvendigt at skifte støddæmpere hvis den skal sænkes.. det gamle virker fint, men er lidt bløde lige som alt standart:)

MVH Heine :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15945

• 's profilbillede
Kære Heine.
Vær ikke itvivl om at KN filtre er de bedste filtre på marked og vær heller ikke itvivl ang. NULLY han er total reel og en skide flink fyr.
800 bobs er sgu en fair pris (se lige hvor meget han skovler ind!!!.)
Grunden til at jeg godt kunne tænke mig et KN er helt klart en federe lyd MEN såvidt jeg har læst et sted så går det også ud over benzinforbruget :cry: derfor holder jeg lidt igen !
Køb du bare et thansen / H.Nyborg filter men ofre lige 300 mere på et medlemsskab det vil du sikkert få brug for snarest derefter.....eller i det hele taget :wink:

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15946

• 's profilbillede
Medlemsskab i Mitsu club??? Jamen det tror jeg også snart kommer.... galanten har allerede fået kælenavnet EVOEN så den skal jo næsten ha lov at være medlem af en klub :P

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15947

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hej Heine send mig lige en mail så jeg kan skrive til dig :wink:
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15948

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej Heine, jeg har et filter der har kørt max 1000 km, det skal du få for 500 kr plus fragt. og et brugt der er renset og fået nyt olie til 300 plus fragt :wink:

mail evt. Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
hilsen Basse

Luftfilter. 17 år 9 måneder siden #15949

• Billen
  • Billen's profilbillede
Heine skrev:
Tak for budet:) Men jeg har nu mailet til Peter og satser på et nyt filter:) Hva med undervogn hva vælger i der gutter :?:

Dette emne er nu delt da det ikke omhandler fjedre men LUFTFILTER.

det nye emne kan findes her:
www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=10221

ellers ender det med at blive alt for rodet det her hvis man bare klasker alt muligt sammen i den samme tråd :nogo:
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder