Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er

Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er 17 år 9 måneder siden #2245

• 's profilbillede
Hej.

Jeg har lidt spørgsmål ang. instrumenter.

Jeg har for nylig købt en Mitsubishi Lancer 1,6 GLXi. Benzin måleren har været helt nede på den røde streg og lidt under, men benzin måleren har ikke lyst endnu. Dog kunne jeg heller ikke tanke mere på end 35 L. Men kom til at tænke på om lampen måske ikke virker? Skal den lyse når man sætter tænding på ligesom så mange andre lamper gør??? For gør min lampe nemlig ikke.

En anden ting er det generelle instrument lys og lys ved "ventilation" (over radioen). Har kun lys i min omdrejningstæller-viseren og i lille del af venstre instrumentering.
Hvilke pærer og hvor mange skal man bruge? Og er det svært at skifte? Har ikk haft skilt noget ad endnu, men selve instrument lyset burde være lige til. Men hvad med det lys i midterkonsollen?

På forhånd tak for svarene :wink:

Mvh Jeppe
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er 17 år 9 måneder siden #15820

• 's profilbillede
nej din benzin lampe skal ikke lyse når du sætter tænding på.. min lyser begynder at lyse når der er ca 10 liter tilbage i tanken.. (50 L tank)..

Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er 17 år 9 måneder siden #15821

• 's profilbillede
Okay. Tak Pinky. Det var jo godt nyt. Så må den bare køres længere ned jo. Fandt også svar på resten i forum, bare ikk lige den med lampen. Dog er min viser noget upræcis. For når man har kørt 100km efter at den har ramt den røde nederste streg lyser lampen stadig ikke. Men det er dog også kun muligt at fylde ca 35 L benzin på. Så vi prøver at køre endnu længere næste gang :)

Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er 17 år 9 måneder siden #15822

• 's profilbillede
min går lidt forbi den røde streg.. hvis det er kan du jo bare tage en reserve duk med benzin, i tilfælde af at lapen ikke virker og du derfor køre tør..

Instrumenter i Colt/Lancer midt 90'er 17 år 9 måneder siden #15823

• 's profilbillede
jeg har en lancer fra 93 jeg har også været nede under den røde streg uden at se noget lys så tro det er ret almendeligt at de går langt ned inden der kommer lys fra dem
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder