Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mellemrør/bagpotte

Mellemrør/bagpotte 17 år 9 måneder siden #15631

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Har selv kørt med OTP på min gamle Galant, og det var lige at skrue den på og det virkede, og slet ingen tilpasninger :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mellemrør/bagpotte 17 år 9 måneder siden #15632

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Det er jo menneskeligt at fejle, jeg er yderst tilfreds med min OTP! Og havde jeg ikke skulle rejse dagen efter, så havde de også bare fået lov til at sende en der var længere :) Gidder bare ikke pille den af nu :D

Mellemrør/bagpotte 17 år 9 måneder siden #15633

• 's profilbillede
jeg køre med sepring (som nu er det samme som remus) og jeg har haft den på colten siden jeg købte bilen så det må være omring 4 år.. og der er ikke det der ligner rust, hverken på svejsninger eller noget.. kan helt klart anbefales.. og den passer bare 100 %, også med orgi udskæring i bagkofanger..

Mellemrør/bagpotte 17 år 9 måneder siden #15634

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Er igang med at skille colten ad, og da jeg lå på jorden og skulle have tågelygten af, fik jeg set at det er selve røret der banker på nogle bærearme.. Må snart ha slidset samling op, så det kan spændes ordentligt sammen :?

Men jeg har under alle omstændigheder tænkt mig at fjerne mellempotten. Den siger ikke ret meget, og der sidder ikke nogen standard, så der skal heller ikke sidde nogen nu :lol:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder