Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Meget mærkelige el-problemer i Colt

Meget mærkelige el-problemer i Colt 17 år 10 måneder siden #2209

• 's profilbillede
Hey allesammen,

Ja, I må meget undskylde, men jeg håber ikke at jeg er den eneste som slet ikke forstår det her:

Der er store problemer med det elektriske i min Colt 1.6 GLXi '95. Lige siden jeg købte den har diverse elektriske ting i bilen ikke fungeret. Det handler bla. omkring loftlyset, cigarettænderen, uret og dør-lampen i instrumenthuset.

Igår da jeg satte mig ind i bilen, låste den pludselig dørene op (på samme måde som man gør med den fjernbetjente centrallås). Udover at den låste dørene op, tændte den for uret og da jeg åbnede døren, lyste dør-lampen i instrumenthuset.

Det galeste er næsten at da jeg så ville prøve at tænde loftlyset, kunne jeg låse op for dørene og slukke og tænde for uret via loftkontakten til lyset!!! !?!?! .........??

Hvordan i alverden kan det lade sig gøre? Det er ligesom at der er en løs forbindelse eller at et af stikkene måske ikke er sat rigtigt sammen.

Er der overhovedet nogen af jer som har nogle som helst ideer til hvordan jeg dog ser lidt nærmere på det her? Sidder der et stort fedt stik et sted under rattet eller lign. som måske ikke sidder rigtigt?

Sikringerne burde være intakte ifølge hvad jeg har undersøgt.

Nogle ideer? Det bliver mere og mere mystisk.. Måske nogle som kender en psykopat-bilelektriker som kan hjælpe mig i Nordsjælland/Roskilde ? Jeg er da villig til at betale prisen det koster for at få det til at virke :)

HJÆLP!

På forhånd tusinde tak!

//Testrup
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Meget mærkelige el-problemer i Colt 17 år 10 måneder siden #15581

• Billen
  • Billen's profilbillede
mener at der tideligere har været en tråd med et problem der ligner.....

Tjek evt stelforbindelser samt prøv at skifte sikringerne også selv om de ser ud til at virke de kan være knækket hvor du ikke kan se det.

men prøv at søge lidt på forumet via søg funktionen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder