Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: 17" på Carisma

17" på Carisma 17 år 10 måneder siden #2207

• 's profilbillede
Hej,

Jeg står og skal til at købe nogen nye 17" til min Carisma GDI fra 1998, men er lidt i tvivl om hvilken indpresning jeg skal købe fælgene med.

Er der nogen som har praktisk erfaring med om ET40 fælge med 205/40-17 dæk skraber det mindste på skærmkanten eller nogen andre steder. Både med og uden 40mm sænkningssæt på.

Har også kig på nogen fælge med ET42.. Erfaringer med dem høres også gerne.

Mvh. Jens
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

17" på Carisma 17 år 10 måneder siden #15575

• Billen
  • Billen's profilbillede
kommer an på din årg. men mener at ET 42 fælge passer på din årg.

Har købt nogle 17x7 ET 42 af et andet medlem med en carisma af din årg. som ikke havde problemer med dem, men på min årg 00 skraber de på skærmkanten da den normalt kører med ET 46

17" på Carisma 17 år 10 måneder siden #15576

• 's profilbillede
Din er vel også den nye model gætter jeg på.
Min er den første model. Men den kører vist også med ET46 som standart, men derfor kan designet omkring skærmkassen jo godt være anderledes.

Mvh. Jens

17" på Carisma 17 år 10 måneder siden #15577

• Billen
  • Billen's profilbillede
jeps den nye model

17" på Carisma 17 år 10 måneder siden #15578

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
Har en nabo der har købt fælge i Thansen, og der kan du ikke få nogen fælge med pasnings-garanti, dvs. at det ikke matcher standard 100%.

Deres (Thansen) fælge er stortset med ET40 allesammen, og de skraber på ved bump osv. og den er ikke sænket!

Jeg havde en snak med Nully igår ang. samme emne, og vi blev enige om det nok var bedst at sætte fælge på der tilnærmelses vis rammer standardmål, her tænker jeg på brede og indpresning og ikke diametern på fægen da den jo bare skal op og ha en 17" :twisted:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder