Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til en lancer

Hjælp til en lancer 17 år 10 måneder siden #2206

• 's profilbillede
hej

nogen der kender nogen eller nogen der har lyst til at give en hånd med til en lancer ?? vil gerne betale for det

i juli mdr skal der skiftes mortor fra en 4g92 til en 4g93 i august mdr skal der sættes to nye skræmkanter bag på den.

ved ikke om det her sted er det rigtige sted at smide det indlæg her men håber jeg har ramt rigtigt :-) skal lige sige ham/hende der måske vil hjælpe må gerne komme fra vestsjælland da jeg selv er fra slagelse men bor i rækkehus og ikke har pladsen til selv at gøre de ting her ved den og har undersøgt hvad det koster hos mitsubishi og den pris er der bestem ikke meget ved :(
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hjælp til en lancer 17 år 10 måneder siden #15573

• 's profilbillede
Hovrnår i juli måned regner du med at gøre det ?? Jeg er nemlig i Slagelse i uge 30 og kan godt låne et sted hvor vi kan gøre det :wink:

Hjælp til en lancer 17 år 10 måneder siden #15574

• 's profilbillede
jammen dog det lyder sku fint det vil jeg meget gerne være med til hvis du ikke kan skaffe et sted kan jeg godt skaffe et sted i dalmose men det kan kun bruges fra fredag eftermiddag til søndag aften da det er på mit arbejdt men vi kan jo lige tales ved på et tidspunkt mit nummer er 23247242 :lol: skal lige siges at alt værktøj grav luft mm forfindes på mit job men som sagt kan kun bruges fra fredag til søndag :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder