Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: køler på lancer

køler på lancer 17 år 11 måneder siden #2149

• 's profilbillede
Hej

nu står jeg sku over for et lille problem som jeg ikke kan regne ud selv. det er en lancer glxi fra 93 den bruger vandet i køleren men tager ikke at ekspantions beholderen men vil gerne smide noget der over. når jeg lige har fyldt vand på køre den fint en 100 km der efter begynder den at blive varm så måleren kommer helt i bund og min blæser vil ikke rigtig køre men kun efter de 100 km har prøvet at lufte den ud osv nogen der kender noget til det lille problem her bilen køre perfect og går som den skal trækker som den skal osv.

Med venlig Hilsen
Limaradk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

køler på lancer 17 år 11 måneder siden #15277

• 's profilbillede
Hejsa

Det kunne lyde som en defekt toppakning. Prøv at se efter om der kommer luftbobler op af køleren når du har fyldt vand på og startet motoren :wink:

køler på lancer 17 år 11 måneder siden #15278

• 's profilbillede
nu har jeg kikket efter om den bobler det gør den nu ikke men du har nu ret kan se den smider vandet bag ud af udstødningen . jeg takker for et hurtigt og et brugbart svar

Hilsen
Limaradk

køler på lancer 17 år 11 måneder siden #15279

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Den skulle også meget gerne smide vand ud af udstødningen :)

Det lyder lidt som en utæt toppakning. Du har kontrolleret om den er utæt i slanger og køler, ikke?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder